Sunday 15 December 2013

la boourse syampoo wholesale retail @ dropship

mana2 yang minat berniaga dalam secara online boleh join saya secara dropship. Cara2 nya whasup terus saya ke no 013-3045279 saya akan berikan picture barang yang ingin dropship. Bagi yang berminat untuk dropship set la bourse saya mempunya : 
 ---syampoo 300ml (warna biru)
---syampoo detox 300ml (warna merah)---click di sini
---tonic 
---serum
---conditioner
---hair food
---treatment ada 3 size
(50g---250g---400g)
--- cocktail serum 
---hair lift up


 (picture A)
stock yang saya ada alhamdulillah setakat ini banayk untuk dropship @ wholesale @ retail. Picture A -- picture syampoo 300ml


 (picture B)
setiap penghantaran order anda wholesale @retails @ dropship kami kan update tracking no poslaju barang anda. Picture B stock la bourse yang baru sampai. 


(picture c)
ni antara barang yang saya poslaju untuk dropship@wholesale @retails. Penghantaran saya guna poslaju setiap penghantaran akan di update track no yang akn boleh trace thru poslaju web. Biasanya 2 @3 hari bekerja anda @customer anda akan menerima barang dengan selmat.
(picture D)
antara customer yang da terima barang.....terima kasih

No comments:

LIST BARANG YG SAYA JUAL

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89😃

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89😃 kain tebal x panas tau Bukan kain licin Boleh buat bas...