Thursday 2 June 2016

KRIM JERAGAT MOLEK 013-3045279

SELEPAS 2 HARI JERAGAT DAH KURANG, JERAWAT DAH TAKDE. DULU MUKA AKAK MCM BULAN DAH. NAK JMPA KWN PUN MALU.
.
Bukan tu saje, muka dah "TAK KUSAM" dan nampak "CERAH", white head kat hidung dah xde, kulit jadi "PUTIH" dan "FLAWLESS".
.
.
"Waalaikumsalam kak..Alhamdulillah mmg sgt puashati lps pakai moleek ni..sy ada masalah jerawat dan jeragat yg teruk sblum pakai moleek ni..tp lpas pakai moleek ni seminggu je dah nampak perubahan. Jerawat dah xde.. jeragat pn dah kurang"
~Asiah, Manjung
.
"Gambar sebelum dan selepas saya nampak sgt perubahan sudah kan sis. Sekarang muka lembut je bila sentuh. Jerawat makin kurang".
~Nora, Kubang Pasu
.
.
" Muka dh xkusam n nampak cerah. Ok sesangat. White head atas hidung dah xde. Kawan serumah la tegur klu x dy ckp sebelum ni muka kusam mcm hantu. nk tgk pon xlalu".
~Shahida, Shah Alam
.
.
==============================
❤ Kelebihan MOLEEK KRIM JERAGAT
==============================
Apa yang istimewa mengenai produk ini adalah wujudnya bahan "Witch Hazel Extract" yang digunakan berfungsi untuk merawat sunburn dan menghalang pengelupasan di samping menegangkan kulit.
.
Hal ini secara tidak langsung menerangkan bahawa produk itu sendiri yang tidak menyebabkan pengelupasan kepada kulit jika memakainya berbanding dengan produk-produk kecantikan yang lain.
.
🍁🍁 Pengguna tidak perlu risau mengenai keselamatan produk ini. Produk ini telah pun memperolehi sijil kelulusan dari pihak KKM 🚑 bagi keempat-empat produk yang terkandung dalam set Moleek Skincare.
.
🍁🍁MOLEEK SKINCARE antara produk yang menggunakan banyak ingredient yang berkualiti dalam proses untuk menghasilkannya. Produk ini sangat membantu untuk mencapai kulit yang diidamkan kerana ia berupaya membantu bagi mengatasi masalah-masalah yang sering dihadapi oleh setiap wanita seperti:
.
🌸Masalah Kulit Kering yang mana dapat diatasi dengan kandungan Glycerin, Propylene Glycol, Caviar Extract, Jojoba Oil, Allantion dan Vitamin A yang digunakan dalam Moleek Skincare.
🌸Masalah Kulit Gelap yang dapat diatasi dengan kandungan Hydrogenated Castor Oil PEG40, Arbutin, Glutathione, Collagen, Bearberry Extract, Kojic Acid yang terdapat dalam Moleek Skincare yang membantu dalam proses pencerahan kulit.
🌸Masalah Parut-Parut yang degil akibat jerawat, jeragat dan sebagainya dapat diatasi dengan kandungan Aloe Vera Extract, Tocopheryl Acetate, Vitamin E yang terdapat dalam Moleek Skincare.
🌸Bahan Titanium Dioxide, Niacinamide, Vitamin C, Vitamin B3 yang terdapat dalam Moleek Skincare bertindak sebagai agen anti penuaan.
.
.
Yang paling penting -->>
❤MOLEEK SKINCARE tidak mengandungi mercury
❤MOLEEK SKINCARE tiada kesan sampingan
.
.
Untuk dapatkan moleek krim jeragat
.
Whatsap /weechat 013-3045279
Whatsap /weechat 013-3045279
Whatsap /weechat 013-3045279
Whatsap /weechat 013-3045279
Whatsap /weechat 013-3045279

Customer yang cepat akan dapat harga stok promosi.

CREAM JERAGAT MOLEEK diformulasi khas dengan bahan semulajadi & tanpa bahan kimia terlarang. Sememangnya dirumus khas sesuai untuk masalah jeragat KULIT ASIA!

🌸Fungsi CREAM JERAGAT MOLEK🌸

✳Merawat mslh jeragat
✳Merawat mslh whitehead / blackhead
✳Merawat mslh jerawat (kecutkan jerawat)
✳Mengurangkn minyak pd wajah
✳Memutihkan wajah
✳Beri kelembapan pd wajah
✳sesuai utk lelaki & perempuan

(Testimoni tanpa bayaran daripada customer krim jeragat moleek)
(Terima kasihh kak...order hanya whasup/weechat 013-3045279 poslaju seluruh malaysia service sehingga brg selamat terima)
(Masehh bnyakkk kak service sehingga brg selamat terima...order hanya whasup/weechat 013-3045279)

No comments:

LIST BARANG YG SAYA JUAL

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89😃

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89😃 kain tebal x panas tau Bukan kain licin Boleh buat bas...