Thursday 30 May 2013

karme skin care @ borong @ retail

Masalah kulit wajah kusam, jerawat berleluasa, parut jerawat yang banyak dan sukar hilang, kulit rosak akibat pengunaan skin care yg tidak sesuai, kulit sensitif, kulit kering dan mengelupas
ATASINYA dengan KARME day & night cream


ANDA MEMPUNYAI MASALAH JERAWAT!!!!JANGAN TAKOT@RUNSING>>>>KARME SKIN CARE AKAN BERTINDAK MENGHAPUSKAN JERAWAT ANDA!!
Masalah jerawat merupakan perkara yang merungsingkan bagi wanita dan lelaki. Jerawat boleh menyebabkan tekanan perasaan dan kurang keyakinan diri untuk berhadapan dengan orang ramai.


Perkara ini jika dibiarkan akan menyebabkan anda yang berjerawat akan malu untuk berdepan dengan orang ramai. Pernah anda terfikir sudah cuba pelbagai jenis ubat tetapi masalah jerawat tidak juga sembuh.....try karme skin care untuk masalah kulit anda!!!!

KULIT DA OK TIDAK BERJERAWAT...TAPI.....ANDA MEMPUNYAI MASALAH JERAGAT@DARK SPOT@FRECKLES YANG TERUK!!!!JANGAN TAKOT@RUNSING>>>>KARME SKIN CARE AKAN BERTINDAK MENYELESAIKAN MASALAH  ANDA!!

♡ Membaiki struktur kulit - facial wash karme mengandungi banyak faktor pelembab, yang boleh mengandungi vitamin penting dan asid amino untuk kulit, amat berkesan untuk mengeluarkan minyak, habuk dan kotoran kekal dalam liang roma, memperbaiki keseimbangan rembesan minyak dan . Ia mengandungi bahan-bahan yang berkesan, yang cepat boleh merawat jerawat, mencegah kedutan dan menjadikan kulit putih dan elastik. dgn berkesan
♡ penggelupasan bergantung kepada kulit saya sendiri dan customer sebelum ni pakai tiada penggelupaaan tapi comment dari annynonymous dibawah ada penggelupasan__setiap kulit berbeza (bergantung kepada skin masing2)terima kasih dia atas comment

♡mempunyai perlindungan semula jadi UVA & UVB
♡ Merawat dan memulihkan sel kulit mati dengan cepat 

♡ Meremajakan kulit
♡ Mencerah & merawat kulit kusam menjadikan kulit lebih berseri bersih licin ,sempurna tanpa cela.

♡ Merawat dan mengecutkan jerawat
♡ Halal & tiada sumber haiwan

♡ Mendapat kelulusan dari INTERNATIONAL BEAUTY EXPERTS OF GERMAN 


♡♡Get it with best price only RM180 per Set untuk set besar(penggunaan untuk 3@4 bulan)...nak beli cream sahaja boleh...nak beli facial wash sahaja boleh....ape2 pertanyaan just msg@whasup@weechat me for details- nak retail@borong boleh - 013-3045-279.....tengs for ur support!!!!!dropship amat di alukan



Pencuci muka karme tiub putih seperti dalam gambar (atas) ia mempunyai penutup warna gold (ini yang saya jual ada pelbagai kaler facial wash karme di pasaran)  yang paling best facial wash ni disarankan digunakan dua kali sehari pagi dan malam. Kandungan facial wash 100g .

cara guna letakkan di ujung jari 2g – 3 g (lebih kurang sebesar dot kacang) apply beberapa dot kat muka – pastu gently massage muka untuk 2 minutes – then bilas ngan air, yang best nye facial wash ni bau nye memang myegarkan ....mane2 pengguna yang kulit muka sensitif@jerawat @jeragat@kulit muka kusam after cuci muka ase lebih cerah dan gebu.....(feedback dari customers yang da guna)

paling best facial ni membersihkan kulit secara mendalam tidak merengsakan dan muka rase rilex after facial dan bau memang terbaik!!!.....anda akan rasai perbezaan selepas menggunakannya!!!muka lebih cerah dan gebu!!!try it!!!!

KARME Krim Siang



Produk ini mengandungi pelindung matahari tinggi dan kandungan tumbuhan semulajadi pemutihan intipati, yang dapat memelihara kulit anda lebih daripada 90% daripada sinaran ultraungu, dapat menyelesaikan tompok2 hitam di kulit anda , freckles, melasme dan jerawat yang disebabkan oleh jangkitan bakteria dan meresap jauh ke dalam kulit utuk menghapuskan pigmen hitam untuk menjadikan kulit anda sihat berseri.
Penggunaan, hanya oleskan sedikit ke muka sebelum mengenakan bedak @ foundation yang biasa anda gunakan. Dapatkan kult idaman sihat dan berseri dengan karme whitening skin care!!!!!
Day cream and Night Cream 

Bagi yang baru nak try  - set medium ader dengan kandungan day cream 10 g dan night cream 10g - penggunaan untuk sebulan @ 2 bulan - setiap set full set@ medium set mempunyai facial wash yg sama 100g - dapatkan karme skin care sekarang!!!!!!

 READY STOCK!!!ORDER NOW!!!U'LL LOVE IT!!! kami juga menjual karme secara retail dan borong...ape2 pertanyaan tentang harga borong dan berapa unit boleh whatsup@ weechat@msg 013-3045-279...saya akan membalas segala msg2 anda...;-> 

 TESTIMONI PENGGUNA KARME SKIN CARE
**Hai sis, da sebulan I pakai karme...minggu ni officemate da bape org tegur muka I makin cerah, jerawat tkde and itam bawah mata dah ilang...I puas hati sangat ...nanti abis leh order lagi ekkkk - 
miss ein - KL

*****saya just nak share...dah setahun guna rasenye on my life ni product yang berjaya sembuhkan acne saya.............memenag tkde irritasi langsung x gelupas pun - putih secara natural bukan macam gomak2 tu...****



google tag search result 

selebrity spot
testimonials
karme ingredients
fabulous karme skin care 
karme untuk cantik 
more testimonials 
karme day cream
night cream
kulit sihat dengan karme 

JANGAN RAGU-RAGU UNTUK ORDER KARME SKIN CARE : INI ANTARA KARME SKIN CARE YANG SAYA DA POSLAJU KE CUSTOMERS - DAN REPEAT ORDERS DARI CUSTOMERS -SEMENANJUNG@SABAH/SERAWAK SEME I BOLEH POSLAJU---- U'LL LOVE IT!!!!  










3 comments:

Suhana Sulaiman said...

Kawan sy pakai tak mengelupas..pengelupasan bgantung pd kulit..kalo kulit bnyak sel mati mmg akan mngelupas sdikit..mcm sy pkai pon mngelupas..tetapi secara halus..maybe pjual bcakap bdasarkan testimoni dri sndri

Anonymous said...

Pengelupasan tu mungkin sbb kulit sdr yg sedia rosak..dan mgkin proses penyembuhan buang kulit rosak..sebab saya sendiri pakai so far takde pon berlaku pengelupasan kulit..kulit saya dah nmpak segar walaupun x make up.

Anonymous said...

Saya pun pkai karme ni mula2 pakai muka pedih after guna cleanser.pastu mnggelupas kat area hidung t. Lama gak dlm 3,4 mggu.Alhamdulillah skarng hasilny sangat bagus.sgt2 puas ht guna karme ni kulit licin.

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89😃

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89😃 kain tebal x panas tau Bukan kain licin Boleh buat bas...