Thursday 29 August 2013

LA BOURSE MANICURE SET


1.La Bourse Moisturizing Scrub-Nourishing & Exfoliating

 Satu gabungan semula jadi La Bourse kuku dan kutikula Moisturizing gosok dirumus khas dengan ekstrak semulajadi dan minyak botani lain yang membantu memanjakan tangan anda, kuku, cuticles dan kaki. Asli Manik Apricot Scrub membantu melegakan kasar, retak, kulit kering dan kuku berubah warna. Perlahan-lahan mengelupas kulit kasar sekitar cuticles dan peminat kuku. Cuticles dan kuku rasa licin, lembut dan muncul serta-merta kemas dan segar. Scrub ini juga sangat baik untuk kulit kering, retak.
arahan:

Memohon gosok ke kuku basah dan cuticles anda. Selain urut dengan hujung jari anda, berus atau kain pengelupasan.

2. La Bourse Moisturizing Mask - Nourishing & Refreshing

Satu gabungan semula jadi La Bourse kuku dan kutikula Moisturizing Mask dirumus khas dengan ekstrak botani Orange dan lain-lain yang membantu memanjakan tangan anda, kuku, cuticles dan kaki. Ekstrak oren semula jadi membantu melegakan kasar, retak, kulit kering dan kuku berubah warna. Ia berkesan menyuburkan kulit kasar sekitar cuticles dan kuku. Cuticles dan kuku rasa licin, lembut dan muncul serta-merta kemas dan segar. Ia juga sangat baik untuk kulit kering, retak.
arahan:

Memohon topeng ke kuku dan cuticles anda, biarkan kering selama 10-15 minuites kemudian bilas dengan air suam.

 

3.La Bourse Firming Spray - Nourishing & Firming

  Satu gabungan semula jadi La Bourse kuku dan kutikula Spray pengukuhan dirumus khas dengan Aloe Vera dan Vitamin E serta ekstrak botani lain yang membantu syarikat dan memanjakan tangan anda, kuku, cuticles dan kaki. Asli Aloe Vera membantu melegakan kasar, retak, kulit kering dan kuku berubah warna. Ia berkesan menyuburkan kulit kasar sekitar cuticles dan kuku. Cuticles dan kuku berasa licin, lebih tegang dan kelihatan serta-merta kemas dan kuat. Ia juga sangat baik untuk kulit kering, retak.
arahan:

Semburan jumlah yang sederhana ke kuku dan cuticles anda, gunakan selepas Mask kuku.

4.La Bourse Moisturizing Cream - nourishing & Strengthening

Satu gabungan semula jadi La Bourse kuku dan kutikula Diperkaya Krim Pelembap adalah khas untuk mulated dengan Madu dan Vitamin E serta ekstrak botani lain yang membantu memanjakan tangan anda, kuku, cuticles dan kaki. Madu asli membantu melegakan kasar, retak, kulit kering dan kuku berubah warna. Ia berkesan menyuburkan kulit kasar sekitar cuticles dan kuku. Cuticles dan kuku berasa licin, sihat dan muncul serta-merta kemas dan kuat. Pelembap ini juga sangat baik untuk kulit kering, retak.
arahan:

Sapukan krim ke kuku dan cuticles anda selepas proses pembersihan.

***DAPATKAN LA BOURSE MANICURE DALAM BENTUK SET SEKARANG DENGAN WHASUP@WEECHAT @MSG -- 013-3045279--OPEN FOR WHOLESALE AND RETAILS -DROPSHIP AGENTS ARE MOST WELCOME****


                     

No comments:

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89😃

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89😃 kain tebal x panas tau Bukan kain licin Boleh buat bas...