Thursday 12 June 2014

tofu set

TOFU bukan saja sedap di makan malah sekarang dengan teknologi yang serba moden dan canggih mampu mengubah serta mengolah ia dari pemakanan ke bidang kosmetik atau kecantikan.

TOFU adalah rahsia wanita korean yang mana untuk memastikan kulit mereka kelihatan halus, putih dan kulit menjadi lembap. Itulah kelebihan set CATHY DOLL TOFU!!.

Dalam satu set terdapat 3 barang iaitu CLEANSER, WHITE TOFU MASK(170g), WHITE TOFU PUDDING BODY LOTION.

White Tofu Mask di perbuat dari bahan kacang soya asli, yogurt susu, minyak kacang soya dan royal jelly. Kelebihan mask tofu ini berkesan untuk pemutihan yang asli, menghaluskan kulit wajah, mencerahkan serta megecilkan pori-pori yang terbuka.

TOFU PUDDING body lotion berfungsi untuk memperbaiki sel-sel kulit dari dalam dan dirumus untuk menjadikan kulit putih secara tetap. Dengan wangian badan yang digunakan seperti lotion pasti memukau orang yang berada di sekeliling kita sebab bau ia tahan lama uols.

CLENSER sebagai mandian untuk kecantikan dan mandian.....lembutkan cantikkan kulit dengan khasiat tofu

Whasup /weechat 013-3045279 untuk order....

Cara nak pakai tofu body puding......lepas mandi tu sapu ke seluruh badan.....bau x sah citeee..memang wangi.....tempat2 kusam tenyeh bnyak2 sket....esok nya mandi ngan shower tofu.....sure result camni😆😆😆😆😆...yang mana akk2@adik2 yang nak order set tofu...ahad ni saya pos....whasup@weechat 013-3045279....harga jiran2 tetangga jewww ....... 😇😇😇😇😇
#skzcollections.blogspot.com
🐤🐤🐤🐤

No comments:

LIST BARANG YG SAYA JUAL

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89😃

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89😃 kain tebal x panas tau Bukan kain licin Boleh buat bas...