Friday 10 October 2014

RADIANCE SIGNATURE




► Kecantikan: . Mencerah dan menggebukan kulit seluruh badan. . Memberikan kulit yang cantik dan sihat. . Menjadikan kulit glowing secara natural. . Menghilangkan kulit kusam & tidak bermaya. . Anti Penuaan dan menjadikan wajah kelihatan muda. . Memperbaiki dan memperbaharui sel-sel kulit. . Menghilangkan sel kulit mati. . Mengecutkan dan menghilangkan jerawat. . Menghilangkan jeragat. . Memudarkan dan menghilangkan parut jerawat. . Menghilangkan kesan lebam di bawah mata. . Meningkatkan kandungan kolagen dalam badan. . Mengecilkan pori-pori.

► Kesihatan: . Anti kanser. . Menstabilkan tekanan darah. . Menstabilkan hormon lelaki dan wanita. . Merawat ekzema. . Merawat imsonia. . Merawat resdung. . Merawat penyakit kencing manis. . Merawat dan mencegah kanser payudara. . Merawat dan mencuci buah pinggang. . Meningkatkan sistem imunisasi dalam badan. . Bertindak sebagai Anti-Body. . Memberikan tenaga serta merta. . Memberikan tidur yang nyenyak. . Merawat keputihan pada alat sulit wanita. . Menegang dan menganjalkan payudara. . Merapatkan alat sulit wanita yang longgar. . Merawat rambut gugur dan tidak bermaya. . Melawaskan pembuangan.

► Bentuk Badan Yang IDEAL . Mengawal berat badan. . Membuang toksin dalam badan. . Meningkatkan kadar metabolisme badan. . Memberikan rasa kenyang. . Mengawal nafsu makan.
Dan 1001 khasiat lain sebab dalam ni ada makanan sunnah seperti madu, delima dan kurma.
=================
. Produk berstatus GMP Certified . Selamat & Berkesan . Tanpa Sapuan . Tanpa Bahan Terlarang . 100% Natural Base
. Sesuai untuk ibu mengandung dan breastfeeding . Sesuai untuk mereka yang mengidap deabetes
Kita juga ada kelulusan kkm dan halal . KKM – 120314/03/149 . HALAL – 20140424-164308(PR)
===============
1 box 20 sachet …. 20ml / sachet
Cara Pemakanan:
► Hanya koyak dan minum.
► 1 sachet pada waktu malam sebelum tidur ATAU
► 1 sachet pada waktu pagi sebelum breakfast
Kesan Terbaik:
► 1 sachet pada waktu malam sebelum tidur DAN
► 1 sachet pada waktu pagi sebelum breakfast
Nota: Untuk mendapatkan kesan yang optimum: . Dinasihatkan tidak mengambil kafein, alcohol & rokok. .  minum air yang banyak.


ANTARA TESTIMONI PENGGUNA RADIANCE SIGNATURE







Wahhh.....customer da selmat terima radiance signature....nak order /nak tanya /nak repeat order whasup/weechat 013-3045279

No comments:

LIST BARANG YG SAYA JUAL

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89😃

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89😃 kain tebal x panas tau Bukan kain licin Boleh buat bas...