Wednesday 25 November 2015

CALIPH SUPPLEMENT UNTUK ANAK KEKAL CERGAS READY STOCK 013-3045279 @ 013-6292954

SHARE DARI IBU YG CONSUME CALIPH UNTUK ANAK .....ORDER WHASUP/WEECHAT 013-3045279

==============

Setiap kali nak pergi kerja, nak hntar anak ke taska hati saya sayu. Berat rasanya nak lepaskan kasayangan saya tu. Kalau boleh nak aje dakap dia dan jaga sepenuh hati. Belai sehabis baik supaya terlindung dari apa jua bahaya.

Namun apa daya ibu, sayang. Ibu perlu berkerja untuk membantu babah kamu. Ibu terpaksa tinggal sayang ditaska. Sungguh hati ibu ni macam dirobek-robek, apatah lagi bila tengok ramai kawan-kawan sayang yang selsema, batuk-batuk. hidung berair.

Tak tenang ibu kat tempat kerja, teringat kesayangan ibu yang dikelilingi bahaya.

Bila balik kerja, ibu ambik sayang dari taska, sayang selalu panas-panas badan dan malam sayang akan meracau sebab suhu tinggi. Bersin berkali-kali. Tak pernah-pernah ada asma. Tiba-tiba pulak jadi sesak nafas. Allah...menangis ibu, sayang.
Babah pun dah buntu...sampai dia tanya kawan-kawan. apa yang perlu dia lakukan...
Lepas tu Babah belikan sayang Caliph...

Allah...ibu rasa separuh rasa risau ibu hilang. Ibu tawakal berikan Caliph pada sayang dan ibu berdoa pada Allah moga iktiar babah dan ibu diberkati dan dimakbulkan
Alhamdulillah, kesayangan ibu sembuh dari demam, dah lega dari batuk dan selsema...

Ibu teruskan beri Caliph. Ibu lihat sayang makin cergas...makin pintar sampai boleh soal ibu soalan2 yg mencabar...
Allah...terima kasih Allah pertemukan saya dengan caliph...
.
.
Saya sangat recommend Jus Caliph ni kepada semua ibu bapa diluar sana yang sangat pentingkan kesihatan anak mereka yang tidak ternilai berbanding wang ringgit.
.
Untuk pembelian boleh terus sms/whatsapp/WEECHAT ke 013-3045279 @ 013-6292954


Saya da dapat caliph untuk anak saya order whasup/weechat 013-3045279 @ 013-6292954.....terima kaishhh puanπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

No comments:

LIST BARANG YG SAYA JUAL

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89πŸ˜ƒ

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89πŸ˜ƒ kain tebal x panas tau Bukan kain licin Boleh buat bas...