Wednesday 30 December 2015

SEMBEL8 MENYELESAIKAN MASALAH USUS ANDA 013-3045279

SHARING DARI PENGGUNA

slm sist.....saya nak share masa saya bersalin anak no3 pantang sendiri...tapi ada lah saya amik bb untuk jaga saya (bibik balik hari)...nak dijadikan cerita....

saya kena sembelit teruk lepas seminggu bersalin....ingat biasa tapi luar biasa ......nak elak sembelit saya makan mcam2 sayur buah nak bg lawas...susu...tapi sembelit gak...

last2 saya google jumpe herba sembel8 ni

Terus saya whasup 013-3045279

kandungan die habbatussauda ..bunga cengkih ngan bunga2 herba.....

Sampai jer sembel8 ni  malm tu saya makan terus 2 biji...eosk  nye masuk toilet memang hepiiiii.....kuar sume yg selama ni masalah sembelit....dok toilet berjam2 ......kali ni 5 minit jer urusan ....memang lega.... ni botol ubatnye....

dlm plastik jer......harga promo sahja poslaju seluruh malaysia....mana tau sapa ada msalah yg sama boleh selesai macam saya....msalah sembelit saya da cuba macam2 tapi x selesai.....setelah saya jumpe herba ni....owh untuk makluman herba ni x panas ....menyusu boleh guna....budak pon boleh nak order

 whasup/weechat @ pm saya poslaju seluruh malaysia 013-3045279 ...masehh sume☺☺☺☺☺

No comments:

LIST BARANG YG SAYA JUAL

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89😃

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89😃 kain tebal x panas tau Bukan kain licin Boleh buat bas...