Wednesday 27 January 2016

GLUTACAPS NEW EDITION 013-3045279

" Rahsia cerah memukau hanya dalam 1 botol GLUTACAPS "
.
Kalau dulu,ramai yang pandang rendah kat saya. Almaklumlah, kulit kusam,kesan jerawat banyak,ramai yang perli..kadang2 tu sedih jugak lah..
.
Tapi Alhamdulilah..makcik saya ada yg amalkan Glutacaps ni,memang putih melepak lah kulit dia. Dia yang suruh sy cuba. Memang macam magic,baru 3 hari guna dah nampak perubahan. Saya ni memang jenis suka minum air masak sebab tu perubahannya cepat😍 Ramai yang tertanya2 apa rahsia saya. GLUTACAPS lah jawapannya πŸ’
.
Apa yang boleh anda dapat dari Glutacaps?
1) Memutihkan satu badan
2) Melembutkan kulit Badan
3) Memutihkan muka dalam masa 3Hari sahaja
4) Menghilangkan Jerawat
5) Menghilangkan Jeragat
6) Menghilangkan parut degil dan lama
7) Membuatkan anda sangat menyesal kerana tidak ambil dari dulu lagi
8) Membuat kawan2 anda puji anda semakin putih
9) Membuat anda bangga dengan diri anda
.
Glutacaps hebat sangat kerana :
.
πŸ‘‰ Mengunakan gluta 100%
πŸ‘‰ mempunyai 1000mg setiap kapsul
πŸ‘‰ Mengatifkan Colagen dalam badan dalam masa 2jam selepas makan
πŸ‘‰ Mengunakan bahan aktif gluta original 100%

Boleh wasap terus yaa..  untuk harga 013-3045279  @ 013-6292954 PROMOSI + POSTAGE PERCUMA + Extra 5 capsule ya  πŸ’
Stok SPECIAL EDITION menanti anda hari ini !!

No comments:

LIST BARANG YG SAYA JUAL

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89πŸ˜ƒ

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89πŸ˜ƒ kain tebal x panas tau Bukan kain licin Boleh buat bas...