Saturday 27 February 2016

SET JERAGAT EZ GLOW 013-3045279

KENAPA ASYIK NAK MENGATA SAYA JE ???

Ye Betul, DULU muka saya memang PENUH  JERAGAT yang bertepek-tepek, yang paling malu sekali MUKA KUSAM JERAGAT merata-rata yang membuatkan saya tak nak keluar rumah sekian lama.

Jangan terkejut hanya 3 hari je saya  JERAGAT semakin PUDAR MUKA BERSIH , KULIT saya sekarang semakin FLAWLESS & GLOWING tanpa CELA! Dulu selalu kena kutuk, sekarang tak makeup pun orang cakap CANTIK.

Alhamdulillah, saya telah jumpa PRODUK yang BETUL & BERKESAN dengan CEPAT.

Saya hanya pakai foundation EZ hanya seperti bedak x melekit pakai dan JERAGAT boleh hilang.

EZ GLOW berasaskan
..
✅ AQUA
✅HERBAL
✅ VITAMIN C
✅ VITAMIN E
✅ PRO-VITAMIN B5
✅ COLLAGEN
✅ UV PROTECTION SPF50


KEAJAIBAN DALAM 3 HARI dengan hanya EZ GLOW   sahaja ‼️


✔️ P/S : Sape yg rasa Muka bermasalah tu, akak minta Tolong sesangat, carilah Pakar yang boleh mengembalikan keceriaan & kejelitaan sebenar di wajah anda.

=====================================
WHATSAPP /WEECHAT 013-3045279
WHATSAPP /WEECHAT 013-3045279
WHATSAPP /WEECHAT 013-3045279
=====================================

EZ GLOW MESRA DAN LEMBUT
PENTING TAK MENGGELUPAS

ARGHHHHH 😡😡😡😡 Takutnya kalau pakai skincare yang jadi kulit mengelupas macamni ‼️ Like so SCARY πŸ‘½πŸ‘ΎπŸ‘½

Tu lah lain kali jangan main pakai je produk tanpa mengambil tahu tentang isi kandungan yang terkandung dalam product tuh ⁉️

EZ GLOW TIDAK akan membuatkan kulit anda mengelupas tau. EZ GLOW merawat dari kulit dalaman bukan untuk membuang kulit mati sahaja.

As we said, bersih dalaman cantik lah luaran πŸ‘Έ Baru lah KULIT CANTIK BAGAIKAN BIDADARI πŸ’•

No comments:

LIST BARANG YG SAYA JUAL

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89πŸ˜ƒ

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89πŸ˜ƒ kain tebal x panas tau Bukan kain licin Boleh buat bas...