Thursday 23 June 2016

FERYAL ARGAN RAWAT MASALAH RAMBUT 013-3045279


Feryal Miracle Rejuv merupakan produk kesihatan rambut yang
paling berkesan .Lebih 15000 pegguna sangat berpuas hati
menggunakan Feryal Miracle Rejuv.Di Proses Menggunakan
Teknologi Terkini Sehingga "LANGSUNG TIDAK BERMINYAK
& TIDAK MELEKIT".

Formulasi hebat ini telah diuji dan 100% BEBAS dari bahan
 kimia yang merbahaya. Anda boleh rasakannya dengan
 hanya SEKALI SPRAY sahaja!.

============
FUNGSI
============
✔ Membuang sel kulit mati atau kelemumur dan kudis.
✔ Membersihkan dan melindungi rambut dan kulit kepala anda.
✔ Mengawal peratusan keguguran rambut
✔ Meningkatkan pertumbuhan & menumbuhkan rambut baru.
✔ Mencegah kelemumur.
✔ Mencegah keradangan folikel rambut.
✔ Menghilangkan stress dan kurangkan migrain.
✔ Membantu mengurangkan masalah uban rambut,
✔ Memberi bau yang segar pada rambut.

============
KELEBIHAN:
============

Lelaki dan perempuan boleh guna.
Halal & ada KMM No. (NOT140502941K).
Kesan dalam 1 minggu.
Boleh pakai solat.
1 botol 100ml tahan 80 hari.
Mudah dibawa bersama ke mana-mana saja.
WANITA !!!!!!!...BACA INI....
.
I ni salah seorang student di sebuah universiti tempatan. Baru tahun pertama... seronoknya bila dapat tawaran melanjutkan pelajaran ke menara gading ini. siapa yang tak suka dapat sambung belajar kat U. I ambil bidang pendidikan dan semua pelajar tahun pertama diwajibkan tinggal kat kolej. So..i tinggal dengan seorang roomate yang agak ok juga sikapnya. Di sinilah kita perlu belajar menyesuaikan diri dengan rakan baru...suasana kolej penginapan...kafeteria dan persekitaran universiti.
.
Apa yang I nak ceritakan kepada kau orang...hal penampilan pelajar perempuan. Rasanya kat mana-mana pun sama jer...asalkan tinggal bersama rakan samada seorang atau lebih..kisah kecantikan dan penampilan selalu jadi agenda utama untuk diperbualkan. Tajuk tu kan menarik...dan orang pompuan ni dah familiar dengan femininnya termasuk beauty concious. I pun tak terkecuali..mana boleh selekeh..bakal guru pulak tu..he he.
.
Dalam kesibukan menghadiri kuliah dan siapkan assignment..tajuk kat atas tadi tetap jadi pilihan utama. Asal ada produk baru keluar...tak kira tudung ker...baju ker...alat make-up ker....atau kasut..tetap jadi hot issue. Pendek kata dari kepala hingga ke kaki...kami orang pompuan mesti ambil berat punya.
.
Namun dalam hati kecil I...ada sesuatu yang cukup merunsingkan. Bab pelajaran...kuliah atau assignment I tak kisah sangat tapi yang jadi problem besarnya ialah ....RAMBUT. Memang rambut bukan nak diperagakan di khalayak ramai...kan rambut tu aurat wanita. Tapi bila kat dalam bilik...I sering ditegur oleh roomate. Apa yang dia cakap kat I..."Elin...I tengok rambut U ni macam nipis jer...memang U macam ni ker dari dulu?". Payah juga nak jawab tapi sebagai kawan..I terpaksa bagi tahu juga...walaupun malas nak share problem I ni dengan kawan-kawan.
.
Dulu masa sekolah menengah..rambut I memang tebal..hitam berkilat.Tapi bila dah masuk tingkatan 5 dan kolej matrikulasi, rambut I mula gugur dengan banyaknya. dah bermacam produk I guna termasuk shampoo dan agak mahal juga belanjanya. Namun hasilnya agak mengecewakan. Kerunsingan mula melanda dan ini juga jadi faktor penambah kepada keguguran rambut I.
.
U pernah cuba Feryal Argan Oil tak?...ujar kawan I tu. "Apa benda Feryal Argan Oil tu? Shampoo ker...tanya I. Bukan shampoo tapi sejenis perawat kepala wanita dan lelaki yang dibuat daripada Ekstrak Beet Root...Minyak Jojoba...Argan Oil....Ok ker produk tu? U try ler dulu..mana tahu sesuai dengan kulit kepala U.OK I nak try juga.
.
Selepas seminggu...wow...dah nampak perubahan ketara. Kini bila dah masuk botol yang berikutnya...rambut I dah kembali menebal seperti dulu dan I akan terus menggunakan Feryal Argan Oil....dan akan rekemenkan kepada kawan-kawan lain yang mempunyai rambut bermasalah. So...jangan tunggu lagi...segera bertindak.
.
Cuba la try kalau akak2 ada masalah rambut gu.gur ka.rambut jarang..uban..mmg puas hati.
.
ORDER HANYA WHASUP/WEECHAT 013-3045279 POSLAJU SELURUH MALAYSIA SERVICE SEHINGGA BRG SELAMAT TERIMA.

(STOCK BANYAK UNTUK RETAILS AND BORONG HARGA PROMOSI SAHJA SERVICE SEHINGGA BRG SELAMAT TERIMA ORDER 013-3045279 POSLAJU SELURUH MALAYSIA)

No comments:

LIST BARANG YG SAYA JUAL

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89😃

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89😃 kain tebal x panas tau Bukan kain licin Boleh buat bas...