Sunday 20 November 2016

Minyak Berubat Herba Nona Roguy 013-3045279

Minyak Berubat Herba Nona Roguy ini digunakan secara tradisional untuk melegakan sakit-sakit ringan pada otot dan sendi, luka-luka dan gatal-gatal kulit.
.
KHASIAT MINYAK BERUBAT HERBA Melegakan ketegangan urat saraf, otot-otot sendi dan tulang
Membantu mengurangkan sakit kulit, alahan, panau dan alergi. Juga lebam dan sakit mata. Membantu mengubati selsema, lelah, batuk-batuk, paru-paru kembang dan basah. Resdung (sinus), sakit gusi dan gigi. Sakit telinga, luka-luka parah, bengkak-bengkak akibat gigitan serangga. Sakit senggugut,dan urutan selepas bersalin.
.
Sebagai penyegar dan pelembab di bahagian sulit dengan mengeluarkan lendir yang kotor dan berbau semasa haid. Kesannya anda terasa segar, bersih di tempat sulit.
.
Mengembalikan kekuatan tenaga kelakian dengan mengamalkan tiap-tiap hari sebelum tidur. Membantu merapat dan merapi saluran faraj apabila bersama suami dengan mencuci faraj dengan uncang cuci/bara gel yang dicampurkan dengan air suam panas sehingga bersih.
.
Apabila kering, sapu Minyak Berubat Herba ke seluruh ruang faraj hingga ke ruangan salurannya. Ia dapat mengubati luka-luka dan bengkak-bengkak tisu yang berlaku ketika bersama.

KANDUNGAN BAHAN

Pandanus odorus folium Calotropis gigantica folium Piper longum Cymbopogon nardus Eucalyptus globulus Myristica fragrans semen
CARA GUNA Gunakan beberapa titik minyak untuk disapu pada bahagian yang sakit.

No Pendaftaran KKM: MAL20033552T
Kandungan Minyak Berubat Herba 130ml.


ORDER WHASUP/WEECHAT/TELEGRAM 013-3045279 POSLAJU SELURUH MALAYSIA SERVICE SEHINGGA BRG SELAMAT TERIMA

No comments:

LIST BARANG YG SAYA JUAL

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89😃

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89😃 kain tebal x panas tau Bukan kain licin Boleh buat bas...