Thursday 29 December 2016

" kecantikan demi kebahagiaan "013-3045279

" kecantikan demi kebahagiaan "013-3045279

Seringkali kita lupa bahwa kecantikan juga merupakan kunci kebahagian rumah tangga :).. Jangan la bila dah lepas ada anak 1 kita terus lupa nak jaga penampilan diri ni :) ingat bahawa hati boleh berubah Jadi Sama2lah kita menjaga kecantikan kita agar Suami kita x pandang yg lain :)
.
Kebaikan moleek :-
* Menghilangkan jerawat & Jeragat
* Memudar & menghilangkan parut
* Wajah Semakin cerah * Bintik hitam pudar
.
Order whasup/weechat/telegram 013-3045279
Poslaju seluruh malaysia
Service sampai brg terima
"Saya dah usaha!!! "013-3045279

Saya buat yg semua kawan kawan saya nasihat dan rekomen kn pada saya untuk hilangkan jeragat Tp... semua sia sia."
Saya ada masalah jerawat batu yg teruk, parut yg teruk and jeragat. Umur? Muda lg. Tapi dlm usia mcm ni macam macam masalah kulit saya hadapi.
Saya dah usaha mcm mcm utk kulit. Ye lah org cakap nak cantik kena usaha.
Macam2 produk saya guna utk kulit saya. Tp dua tiga bulan tggu tkada kesan pun.. tolong saya!!!
..................................................................
Kisah mcm ni bukan sekali dua kita dengar kan? Dlm teks diatas ada 3 masalah yg gadis ini hadapi. Punya byk usaha tp tk berkesan.
Wait!!! Jangan fed up dulu! Jangan sedih! Jangan frust!
Anda semua nk tau kenapa kulit yg bermasalah ni bahaya?
🔰muka yg ada masalah teruk akan effect pada mood seharian
🔰akan mengurangkan keyakinan diri
🔰menjadi bahan ketawa org lain
🔰kulit mgkin akn hadapi penyakit kulit yg lebih teruk
YA ALLAH takutnyaaa smua masalah ni! Tak nak lah sebab benda ni habis hancur perancangan seharian kita. Disebabkan masalah kulit jee kita jd tak mampu jd seperti org lain.
Ingat!
SEMUA MASALAH ADA PENYELESAIAN.
NEVER STOP TRYING!
penyelesaian? KRIM JERAGAT MOLEEK lah!😍😍😍😍
Kebaikan Krim Jeragat Moleek
🔹Menghilangkan jerawat & jeragat
🔹Memudar dan menghilangkan parut
🔹Menghilangkan kesan sunburn
🔹Wajah semakin glowing dlm 3 hari
🔹Memudarkan jeragat
sekarang kita tengah buat promosi tau! Lambat nnti ha merana la anda smua dengan effect daripada masalah kulit tu😏😏
Siapa nak cantik? Ws saya segera!!!!!!!
Tak nak? Anda akn terus berada di situasi yg sama sampai lah anda mulakan langkah berubah..
"PAKAR JERAGAT ANDA!" Order whasup/weechat/telegram 013-3045279
Poslaju seluruh malaysia
Service sampai brg terima


No comments:

LIST BARANG YG SAYA JUAL

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89😃

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89😃 kain tebal x panas tau Bukan kain licin Boleh buat bas...