Tuesday 19 December 2017

SPA & MA MATERNITY SET ORIGINAL PROMOSI 013-3045279


✔WHATSAPP 013-3045279

http://www.wasap.my/60133045279

Kepentingan Berpantang

“Rumitnya hendak berpantang” Ini antara keluhan yang sering didengar dari kebanyakan ibu yang baru melahirkan bayi. Jom ubah persepsi anda tentang keburukan berpantang kepada “indahnya tempoh berpantang”. Mengapa? Ini kerana penjagaan selepas bersalin amat penting untuk mempercepatkan proses pemulihan. Kehamilan memerlukan persediaan dari segi fizikal dan emosi malah rawatan dari segi dalaman dan luaran perlu diutamakan. Ternyata proses mengandung dan melahirkan memerlukan tenaga mental dan fizikal yang kuat. Kerosakan saraf dan otot mungkin berlaku dan pasti ianya memakan masa untuk dibetulkan. Apabila berpantang, ibu yang baru melalui proses kelahiran akan melalui satu fasa pemulihan dimana penjagaan yang rapi serta perhatian perlu ditiberatkan di dalam tempoh ini bagi memulihkan kesihatan jasmani dan rohani, pemulihan fizikal seperti bentuk badan dan paras rupa serta pemulihan di bahagian intim wanita khususnya dari aspek hubungan kelamin. 
SPA & MA MATERNITY SET:  RAWATAN TEMPOH BERPANTANG YANG TERBAIK UNTUK MINDA, FIZIKAL & SPIRITUAL

Spa & Ma Maternity Set didatangkan dengan tiga gabungan elemen yang penting iaitu minda, fizikal dan spiritual. Bagi kami di Beauty Garden Worldwide, kesihatan dan kecantikan sebenar adalah berpaksi kepada tiga elemen ini. Minda yang tenang tanpa sebarang kecelaruan, badan (fizikal) yang sihat tanpa sebarang keletihan dan juga jiwa (spiritual) yang tenang tanpa sebarang gangguan emosi. Ketiga-tiga elemen ini adalah sangat penting bagi semua ibu yang sedang berpantang dan oleh kerana itulah kami  memastikan supaya kesemua 11 produk yang terdapat di dalam Spa & Ma Maternity Set ini mempunyai kesemua elemen penting tersebut.
Tanpa minda yang tenang, ia akan mendatangkan gangguan emosi yang ketara sehingga menyebabkan masalah psikologi atau penyakit mental ataupun lebih dikenali sebagai meroyan. Selain daripada itu para ibu juga perlu menyesuaikan diri dengan perubahan fizikal seperti payudara yang membengkak mahupun susuk tubuh yang tidak lagi menarik. Tanpa jiwa yang tenteram, gejala kemurungan selepas bersalin juga boleh berlaku. Para ibu yang mengalami perubahan emosi dan gangguan psikologi boleh memberi kesan yang negatif bukan sahaja terhadap diri mereka sendiri tetapi juga kepada bayi yang baru dilahirkan

KELEBIHAN DAN KEISTIMEWAAN SPA & MA MATERNITY SET


  • Sangat praktikal kerana setiap set didatangkan dengan 11 jenis produk yang terbaik dan terpilih sahaja mengikut keperluan ibu yang sedang berpantang.
  • Sangat fleksibel dan lengkap dimana ianya sangat sesuai digunakan oleh ibu yang bersalin secara normal atau  secara pembedahan.
  • Bertindak menyeluruh dalam memastikan para ibu mendapat penjagaan dan belaian yang sempurna dari segi kesihatan dalaman dan kecantikan luaran.
  • Ringkas dan mudah terutama untuk ibu moden bagi melalui pengalaman tempoh berpantang umpama di spa.
  • Produk Bumiputera yang mempunyai kelulusan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia.
  • Terbukti bersih dan halal.
  • Setiap produk yang dipasarkan adalah berkualiti tinggi dengan harga ekonomi

Rangkaian produk Spa&Ma Maternity Set



HERBA MANDIAN SPA

Herba Mandian Spa ini sangat praktikal kerana ia didatangkan di dalam bentuk uncang. Penggunaan Herba Mandian Spa ini dapat menenangkan emosi pengguna seolah mendapat rawatan khusus di spa. Herba Mandian Spa sangat menjimatkan kerana uncang yang telah digunakan boleh digunakan untuk beberapa kali mandian. Menariknya herba mandian ini tidak hanya terhad kepada ibu yang sedang berpantang sahaja tetapi ianya juga boleh digunakan oleh sesiapa sahaja yang ingin mengembalikan tenaga di dalam badan yang kian lesu kerana aktiviti seharian. Paling istimewa tentang Herba Mandian Spa ini adalah ia mempunyai bau yang sungguh harum dan menenangkan sebelum ianya direbus lagi.
KHASIAT HERBA MANDIAN SPA:


  • Mengurangkan angin dan membuang toksin dalam badan
  • Melancarkan peredaran darah
  • Membantu melegakan sendi dan saraf yang tegang
  • Mencegah bakteria dan kulat
  • Menyingkirkan sel-sel kulit mati pada tubuh
  • Mengatasi masalah keputihan
  • Memecahkan lemak
  • Menegangkan otot dalaman vagina
  • Mewangikan dan menyegarkan badan serta menghilangkan bau hanyir
  • Mengurangkan stress
  • Mengembalikan tenaga


No comments:

LIST BARANG YG SAYA JUAL

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89😃

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89😃 kain tebal x panas tau Bukan kain licin Boleh buat bas...