Sunday 11 November 2012

CANTIK DAN WANITA

Kebanyakan gadis sering menitikberatkan penjagaan kecantikan luaran semata seperti menjaga cara pemakaiannya, solekan dan sebagainya. Hingga ada kalanya terlupa kecantikan dalaman itu adalah lebih penting. Mudah sahaja caranya tanpa perlu mengeluarkan wang dan tenaga. Jom mulakan dari sekarang!

1. Minum Banyak Air Paling penting minum banyak air. Minum, minum dan minum! Bukan air berkarbonat atau air berperisa seperti kopi dan teh tapi air suam atau air mineral! Dengan minum banyak air bersih, dapat membantu membuang toksin dalam badan, menjaga kesihatan kulit dan juga membantu membakar kalori dalam badan kamu.

2. Bersenam Semua tahu bersenam itu baik untuk kesihatan dan juga rohani. perlu berjalan di sekitar rumah ia sudah memadai kerana berjalan juga satu bentuk senaman!

3. Jangan merokok! Ini merupakan saranan yang paling penting kerana merokok boleh merosakkan kulit dan juga menjejaskan kesihatan.

4. Tidur Yang Mencukupi Ramai yang mengabaikan soal ini tambahan lagi apabila terlalu sibuk. Sebenarnya sesibuk manapun, tidur yang tidak cukup akan membuat kamu kelihatan lebih tua dan mata lebam. Ini akan membuatkan bahagian bawah mata kamu tampak tidak cantik dan tidak sihat.

5. Jangan Terlalu Banyak Bersolek Pada waktu tertentu, benarkan kulit kamu berehat daripada memakai sebarang mekap. Kulit juga perlu bernafas!

5. amalkan supplement untuk kulit dan seluruh badan
dalam diet seharian kadang2 atas kekangan waktu anda terlupa untuk mengambil diet yang seimbang dalam menu harian anda...sebab itu supplement yang betul dapat memastikan tubuh anda mendapat segala nutrient yang diperlukan ....banyak supplement diluar sana yang bagus untuk badan..untuk kesan yang terbaik anda boleh intai produk kami beutskin sne...terbukti berkesan bukan sahaja terkenal di kalangna artis2 tapi di sekeliling kita....beutskin dari sne bukan sahja supplement untuk merawat masalah kulit anda tapi nmerawat masalah kewanitaan seperti keputihan, senggugut, period tidak teratur dan lain2 masalah berkaitan wanita....untuk consultation product anda boleh hubungi/msg hotline kami..013 3045 279....selamat,efektif dan berkesan adalah motto kami.....





beutskin eShope
013 3045279

No comments:

LIST BARANG YG SAYA JUAL

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89😃

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89😃 kain tebal x panas tau Bukan kain licin Boleh buat bas...