Thursday 1 November 2012

BEUTSKIN ESSENCE: RAHSIA CERAH GEBU SELURUH BADAN

ur be + sne parcel...tqvm alll
em 331899026 my - puan nariman badaruddin
em 331899043 my - puan fauziah amat
em 331899088 my - puan alina


KANDUNGAN KAPSUL BEUTSKIN....

 Pati Tomato (Lycopene), Kudzu Tropika Radix Puerariae Lobata, Minyak biji anggur, Lycopene, Minyak kacang Pain, Beeswax (lilin lebah) dan Minyak Biji Seabuckthorn

Minyak Biji Seabuckthorn:Menyingkir radikal bebas yang berlebihan daripada badan, menguat, menyelaras dan mengaktifkan sel imun badan, meningkatkan daya pertahanan terhadap penyakit dan melaraskan fungsi endokrin.

Minyak Kacang Pain:
Membantu mengurangi tahap kolestrol dan trigliserida, menghalang vasokonstriksi, meransang metabolisme interferon dan nodus limfa, mengurangkan tekanan darah, mengaktifkan sel-sel NK dan meransang pemecahan lemak.

Lilin Lebah:
Merawat parut pada kulit, memperbaiki kulit yang kasar dan kendur, menguatkan kekenyalan serat pada kulit, menggalakkan metabolisme melanin untuk memutihkan kulit.

Minyak Biji Anggur:
Mencegah dan merawat penyakit kardiovaskular, menurunkan serum kolesterol dan tekanan darah, menentang radikal bebas dan anti-penuaan.

Lycopene:
Mempunyai fungsi anti-pengoksidaan yang kuat untuk menyingkirkan radikal bebas, melambatkan penuaan dan menggalakkan pertumbuhan sel.

Radix Pueraria Lobata:Meningkatkan aliran darah ke arteri koronari, menurunkan kekangan pembuluh darah., mengencangkan payudara, merapatkan bahagian intim dan memperbaiki sistem peranakan wanita.


>>>>>>>>>>>>>>>>>BACK

No comments:

LIST BARANG YG SAYA JUAL

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89😃

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89😃 kain tebal x panas tau Bukan kain licin Boleh buat bas...