Friday 2 November 2012

persediaan cantik dihari perkahwinan/pertunangan dengan beutskin


perkahwinan merupakan detik yang dinantikan oleh setiap pasangan bercinta. Detik ini menjadi hari yang penuh bermakna apabila diserikan dengan busana indah dan solekan yang memukau. Namun saat hati berbunga riang, tubuh terasa lesu dan tidak bermaya sedangkan segalanya perlu bertahan dari pagi hingga ke malam.
Faktor kesihatan terutamanya corak pemakanan merupakan punca utama permasalahan ini berlaku. Bagi bakal pengantin, penjagaan kesihatan dan pemakanan amat penting dalam memberi kekuatan sama ada aspek mental mahupun fizikal. Ikuti 3 tip untuk anda menjadi sihat dan cantik menjelang hari perkahwinan.

1. Bukan Dalam Masa Suntuk
Harus diingat, berat badan dan kulit yang cantik  yang anda idamkan tidak mungkin dapat dicapai dalam jangka masa suntuk. Peruntukan sekurang-kurangnya tiga bulan sebelum tarikh perkahwinan bagi menjalankan program diet/program kecantikan . Mulakan pemakanan yang sihat dan senaman yang berkualiti dari awal. Pastikan nutrien yang diperlukan tubuh mencukupi pada setiap hari dan pengambilan supplement yang sebetulnya untuk menghasilkan kulit yang sihat dan berseri.

2. Sasaran Logik
Jangan sesekali mengimpikan untuk mendapatkan kulit yang cantik berseri dalam masa sehari.Berikan masa untuk memanjakan diri anda dari segi supplement yang betul. Jika ader bakal2 pengantin yang bermasalah jerawat/kulit berminyak anda boleh mengambil beutskin dari awal untuk mengatasi masalah anda . Bagi bakal2 pengantin yang mempunyai masalah dari segi kulit berminyak/jeragat beri masa untuk diri anda dengan beutskin masalah anda akan disellesaikan.

3. Jangan Keterlaluan
Kesibukan anda menguruskan majlis perkahwinan yang boleh dianggap besar, anda sebenarnya memerlukan lebih banyak tenaga. Jangan kerana ingin mendapatkan kulit yang cantik anda mengambil pil2 sebarangan di pasaran tanpa mengambil kira dari segi kelulusan kkm  yang akan merosakkan kesihatan dalaman anda.Harus di ingat bakal pengantin bukan sahaja hendak cantik luarn sahaja tetapi anda juga haruslah sihat dalaman untuk berseri di hari bahagia anda. Berbaloi untuk melabur dengan produk yang bagus kerana kesannya memang berpuashati dari segi tona kulit dan dalaman anda juga sihat.....Dengan beutskin hanya 2 pils sehari adalah supplement yang cukup untuk menjadi penutup debaran bakal2 pengantin baru.


.

No comments:

LIST BARANG YG SAYA JUAL

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89😃

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89😃 kain tebal x panas tau Bukan kain licin Boleh buat bas...