Monday 24 September 2012

BAGAIMANA PROSES PENGHANTARAN BARANG?






Untuk proses penghantaran produk, saya menggunakan perkhidmatan Pos Laju dari Pos Malaysia. Saya telah mengendalikan dalam lebih kurang 100 penghantaran  PRODUK dari bulan july 2012 di mana mendapat order hampir setiap hari.

Alhamdulillah setakat ini saya tiada masalah dengan poslaju.Semua penghanataran di hantar seperti alamat pelanggan berikan kepada saya dengan selamat. Apa yang saya boleh katakan, perkhidmatan Pos Malaysia adalah cemerlang.  Tak perlu bimbang.

Cuma pastikan anda letakkan alamat yang sesuai. Kalau tiada orang di rumah, sila buat alamat pejabat anda. Jika posmen datang dan tiada orang, biasanya satu kad akan ditinggalkan. Ini akan memberi sedikit kesusahan kerana anda perlu pergi ambil sendiri di pejabat pos untuk ambil barang.
Biasa pelanggan akan menghantar  msg kepada saya bile barang sudah sampai dan ader juga customer yang senyap jer bila barang sudah sampai...hehehe..kalo macam tu saye sudah tahu bahawa customer tu da terima barang...tup..tup msg untuk order kali yang kedua atau ketiga....ape pun terima kasih kepada semua kerana membeli dengan saye untuk anda yang belum ingin membuat urusan dengan saya boleh terus msg atau talifon saya akan membalas dan menjawabnya...

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>BACK

No comments:

LIST BARANG YG SAYA JUAL

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89๐Ÿ˜ƒ

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89๐Ÿ˜ƒ kain tebal x panas tau Bukan kain licin Boleh buat bas...