Monday 24 September 2012

SOAL JAWAB RINGKAS

Soal Jawab ringkas


1) Apakah BEAUTSKIN (BE) untuk kulit benar2 berkesan ?Pengambilan BE seawal 3 hari anda sudah merasa kesannya terutama seluruh badan/kulit tapk tangan/muka akan menjadi lembut dan pengambilan dalam jangka masa berterusan untuk semninggu bagi anda yang bertona kulit gelap anda akan merasa perubahan ketara dari segi warna kulit dan teksture kulit. Bagi anda yang mengalami pecaj2 di tapak kaki dan kulit kering dibahagaian tapak kaki anda akan merasakan perubahan dari kelembutan tapak kaki anda.


2) Adakah saya perlu amalkan BE secara berterusan walaupun setelah kulit sudah cantik dan gebu?

Ya..tetapi anda boleh jarakkan pengambilan atau kurangkan kuantiti pengambilan pils ini.

3) Bagaimana saya ingin order produk ini  ?
Anda boleh terus msg / call di no saye untuk mendapatkan no bank yang anda perlukan untuk bank in harga produk anda.

4) Bolehkah diambil dengan ubat hospital / klinik ?
Boleh. Tapi jarakkan pengambilan dalam 1 jam atau2 jam. Kalau ambil ubat hospital /klinik pukul 8 pagi, pukul 9 atau pukul 10 pagi baru ambil BE ini

5) Apakah kesan sampingan menggunakan produk ini?
tiada kesan sampingan cuma anda hendak lah mengambil air kosong sekurang-kurangnya 2 atau 3 litres sehari untuk penyerapan maksimum.

6) Apakah pantang larang pengambilan BE ini?
Bagi anda yang MENGANDUNG ADALAH DILARANG mengambil BE ini..

7) Apakah penghantaran selamat ?
Penghantaran selamat menggunakan Pos Laju. Saya telah mengendalikan beberapa ratus penghantaran produk SNE di mana menerima order hampir setiap hari.Setakat ini POSLAJU telah menghantar barang dengan selamat. POSLAJU DIJAMIN MENGHANTAR BARANG ANDA SEPERTI ALAMAT YANG ANDA BERIKAN.
8) Bagaimanakah cara pengambilan BE?
2 pils pagi sejam sebelum sarapan dan 2 pils malam sebelum tido. JIka anda ingin mengambil 2 pils sahaja malam juga boleh...cuma anda hendaklah mengambil air kosong 2 atau 3 litres sehari untuk penyerapan maksimum dan pantang kafein (air/makanan) untuk penyerapan maksimum

9) pengambilan  BE ni boleh naikkan berat badan?
  kalau berat bdn untuk yang mengambil BE tak ideal, mkn BE akan stabilkan blk hormon & kita akan react ikut yg spttnye. cthnye klu underweight, kte akan jd kuat mkn & klu overweight,  akan mengurangkan selera mkn..


No comments:

LIST BARANG YG SAYA JUAL

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89😃

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89😃 kain tebal x panas tau Bukan kain licin Boleh buat bas...