Thursday 21 August 2014

bakal pengantin

Untuk bakal pengantin
sebelum kahwin, apa treatment yang kamu buat? Sauna, body scrub, body mask, body bleaching, body massage and aromatheraphy, mandi bunga, mandi susu, manicure and pedicure cost aloooottttt! Dan sekali buat terus berkesan ke? Na... (geleng-geleng kepala)

Bukanlah nak kata pergi spa tak bagus, cuma setakat pergi lawatan satu dua kali sebelum kahwin, memang tak ada nya korang keluar spa tu terus jadi putih, jerawat semua hilang.

Dan bukan juga saya tak layan langsung spa ni, tapi pergi pun hanya untuk me’relax’kan minda dan badan. Selebihnya, saya prefer menjaga pemakanan dan supplement.

Bagi yang ingin melangsungkan perkahwinan....supplement kesihatan penting untuk dalaman dan luaran.....pengambilan supplement penting secara cnsistent and make sure semasa pengambilan supplement minum bnyak air kosong /air putih kerana badan memerlukan banyak air untuk kesan maximum semasa mengambil supplement😍😍😍😍 Walau apa pun seri bakal pengantin akan ada bg setiap orang coz hari bahagia anda adalah hari besar andaπŸ˜‰πŸ˜‰πŸ˜‰
#skzcollections.blogspot.com

#tips pengantin
 Tidur yang secukupnya

Cuba untuk dapatkan tidur yang secukupnya sebelum menjelang hari bahagia supaya badan sihat dan lebih bertenaga. Elakkan juga bangun lewat kerana seri wajah akan hilang jika anda bangun lewat! Bangun seawal 6 pagi. Amalkan mandi sebelum anda mengerjakan solat subuh, dan sesudah solat, luangkan masa melakukan senaman pagi 5-10 minit menghirup udara pagi. Paling utama, pastikan tidur anda 6-7jam setiap hari!

****pastikan anda mengambil supplement @ collagen yang berkualiti*****
Pengambilan supplement penting bg memastikan kulit anda sentiasa kekal anjal berseri.
Pemilihan collagen yang berkualiti adalah amat penting kerana kesan pengambilan collagen yg berterusn memastikan anda sihat bertenaga dan kekal.berseri.....bg bakal raja sehari pengambilan collagen meastikan anda sihat dan bertenaga dalm.menghadapi hari bersejarah yg bakal tiba. Pengambilan collagen kalo.boleh biarlah berterusan bagi meastikan anda sentiasa berseri dan bertenaga....pengambilan yg berterusan juga.memastikan anda kekal muda dan tampak muda sentiasa......kesan kehilangn collagen menyebabkan anda tampak tua dari umur anda yg sebenrnya......πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
#skzcollections.blogspot.com

No comments:

LIST BARANG YG SAYA JUAL

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89πŸ˜ƒ

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89πŸ˜ƒ kain tebal x panas tau Bukan kain licin Boleh buat bas...