Wednesday 17 June 2015

RESDUNG ADA PENAWARNYA 013-3045279

BELLA FORMULA PENAWAR HERBA RESDUNG 013-3045279

Sebelum ni saya dah banyak kali cerita saya ada masalah alergi yang teruk sampai gatal mata, gatal hidung, bersin-bersin non stop, hingus mengalir 24 jam kan. Paling teruk, sampai keluar jerawat! Bila saya selidik dan kaji, saya rasa maslah alergi saya adalah resdung. Sebab dah tak tahan sangat, stress dengan simtom gatal/bersin/hingus meleleh sampai tak boleh tidur malam rasa nak nangis, saya google ubat resdung.

Setelah mengoogle, saya pun nak try lar ubat rawat resdung Sinus Care  keluaran Bella Formula. Saya order online jer lar.. if korang google, banyak penjual online ubat ni. Say beli kat page mahfuzah eshop ....Tapi kalau korang nak beli kat tempat lain pun boleh, cuma make sure ubat yang korang beli tu original yer.....pengguna penawar resdung

Ready stock
Yang mana pyment esok poslaju

#agendiperlukan
#agendropship
#agenchezah
#dropship

No comments:

LIST BARANG YG SAYA JUAL

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89πŸ˜ƒ

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89πŸ˜ƒ kain tebal x panas tau Bukan kain licin Boleh buat bas...