Thursday 14 April 2016

BELLEZA ADVANCE COLLAGEN HARGA PROMOSI SAHJA 013-3045279

Banyakkk tau sampai
Belleza sampai lagi
Nak bg harga promosi
Hanya whasup/weechat chezah
013-3045279
Poslaju seluruh malaysia

Service sehingga brg selamat terima☺☺☺☺☺☺


Pernah kita gi memana dgn kawan yg KULITNYA LAGI CANTIK DARI AWAK, lepastu org tegur..NI KAWAN KE ADIK??..
.
Sedar tak, fakta yg ada skarang??
Org yg BERKULIT BERSIH TANPA JERAWAT AKAN KELIHATAN LEBIH MUDA DARI YG ADA JERAWAT!!..
Kenapa??
.
Sebab kulit nmpk lagi tegang dn lesuh tanpa ada LEKUK2 dan TOMPOK2 JERAWAT!!
.
JOM HAPUSKAN JERAWAT DENGAN CARA MUDAH!!LELAKI DN PEREMPUAN SEMUA BOLEH CUBA..
Bukan jerawat je mati, KULIT PON JADI BERSIH SEKALI!!.Kami akan bagi u TIPS YG BTOL UNTUK AMALKN BELLEZA NI DEAR..ha jgn main redah je..kang x jadi nnti SIA-sia!!..
.
Berminat??
Wsap/weechat  at 013-3045279
Sekarang!!
Jom dapatkan harga SPECIAL UNTUK ANDA YG BRU NK CUBA BELLEZA NIE...😘
Harga promosi akk jimat bnyakk☺☺☺☺

RAMAI ORANG TEGUR KULIT SAYA DAH CANTIK SEKARANG, APA RAHSIA?

=====================================================

" Dulu kulit saya pun ada masalah, berjerawat dengan bernanah lagi, sakit nye Allah je yang tahu. Nak bergaya pon tak yakin. Sebab baju je nampak cantik tapi bila tengok kulit muka, rasa macam tak lulus je. Sedih sangat masa tu nk kluar rumah pon malu. Kawan ajak bergambar pon saya buat derk ajer. Tapi sekarang, saya dah tak macam dulu lagi. Sejak kulit saya dah pulih, saya rasa bertambah yakin dan sentiasa ceria dengan warna apa sahaja yang saya gayakan. Rasa sangat bertuah diperkenalkn dengan Belleza ni. Sungguh berkesan".

Wau, anda pon boleh dapatkan kulit idaman anda hanyan dengan amalkn Belleza. Tak susah dan teramatlah mudah . Anda hanya perlu kemam sahaja dan lihtalah kesannya. Tapi dengan syarat, u kene rajin la syg. Minum air kosong pun kene banyak.
.
Apa lagi kelebihan Belleza ni.
=============================================

(+) Menjadikan kulit cerah sekata satu badan
(+) Menyelesaikan masalah kulit gelap dan kering
(+) Memeberikan kesan yang pantas
(+)Memudarkan parut
(+)(Meberikan tenaga dan menguatkan antibody

(-) Mudah dibawa ke mana sahaja
(-) Kos penghantaran percuma (susah nk cari nie)

Berminat?
Boleh wsap/weechat ke no 013-3045279
Poslaju seluruh malaysia
Service sehingga brg selamat terima

(Terima kasihhh terima bgtau kak yer...order mudah sahja...whasup/weechat 013-3045279)

No comments:

LIST BARANG YG SAYA JUAL

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89😃

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89😃 kain tebal x panas tau Bukan kain licin Boleh buat bas...