Wednesday 27 April 2016

DETOX SINGKIRKAN TOKSIN DALAM USUS 013-3045279

Mavellous true detox merupakanpenyingkir toksin di dalam usus yang berkesan.Mavellous true detox diamalkan oleh berbagai budaya di seluruh dunia termasuk sistem perubatan Cina dan ayurveda.

                 Detoksifikasi bermaksud berehat, membersihkan dan memulihkan badan dari luar dan dalam. Detoksifikasi boleh membantu melindungi anda daripada penyakit dan meningkatkan keupayaan anda untuk mengekalkan kesihatan yang optimum dengan mengeluarkan dan menghapuskan toksin.

                 Menurut Dr.Hazimi(pengasas Mavellous, Detox adalah proses bersihkan usus di mana segala toksin, lemak & lendir yg melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Detox sgt penting sblm mengambil supplement supaya tahap penyerapan nutrisi pada kadar paling optimum.

                MaVellous Xlite TrueDetox juga adalah adunan formula premix hebat yang bekerja secara sinergi untuk membantu tubuh di dalam proses detoksifikasi, program pembersihan dan juga menurunkan berat badan.

Bagaimana Mavellous true detox bekerja?

1. Membakar Lemak.
2. Mengurangkan Berat Badan.
3. Membersih & Penyahtoksin.
4. Meningkatkan Sistem Imun.
5.  Menyihatkan & Melancarkan Sistem Pencernaan dan Penghadaman.
6.  Meningkatkan Tenaga.

Cara pengambilan Mavellous true detox :

 1 sachet sehari + 150 ml air kosong selepas sarapan.
1.5 scoop sehari + 150 ml air kosong sebelum tidur.

Anda disarankan untuk mengambil MaVellous TrueDetox sebelum tidur.

(Stock bnyakk dengan harga promosi free pos seluruh malaysia....order hnya whasup/weechat 013-3045279)

                 Proses detox akan buang kotoran & bersihkan usus. Proses kuruskan badan kadangkala tidak berkesan bukan kerana sesuatu product yang diambil tapi kemungkinan besar ianya berpunca daripada usus yang penuh toksik & tidak menyerap nutrisi dari product secara optimum.

                 Jadi jika anda nak kurus atau dalam proses nak kurus, perkara pertama yang pelu dibuat adalah detox! Bersihkan usus anda supaya penyerapan vitamin berlaku dengan lebih berkesan & optimum. Ini kerana nutrien tertentu iaitu karbo, protein & fiber memainkan ein sangat penting bila mana seseorang nak kurus.

                 Protein membantu dalam membina dan membaiki tisu-tisu otot supaya kadar metabolisme badan dapat dipertingkatkan & seterusnya membakar lemak untuk ditukarkan kepada tenaga. Jadi adalah penting zat protein dapat diserap dengan baik oleh usus. Jika usus penuh toksik, zat protein tidak dapat diserap & peranan protein tidak berlaku dengan cara yang optimum.

No comments:

LIST BARANG YG SAYA JUAL

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89😃

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89😃 kain tebal x panas tau Bukan kain licin Boleh buat bas...