Sunday 16 October 2016

KRIM HERBA UNTUK JERAGAT 013-3045279

KEMBALI GEBU SETELAH BERTAHUN PETA HITAM HINGGAP DIKULIT WAJAH KU..

Pada mulanya saya sekadar mencuba.. kini menjadi amalan setiap kali SEBELUM TIDUR. Hanya perlu basuh muka dan SAPUKAN

Sejarah sebelum mengenali KRIM JERAGAT MOLEEK

Pada awalnya saya tidak menyedari kehadiran jeragat yg bertompok seperti corak batik sehinggakan anak saya zaiton menegur saya bawawa saya di lihat dari jauh memang cantik... gebu, Tapi bila lihat dari dekat.. aduhhhh, dah macam peta, bertompok-tompok hitam kat muka..
.
.
Nak salahkan siapa?
Tak salah pakai mek-up tebal-tebal, tapi kesian diri kita dan En abg.. Sebab dia je yg akan tahu wajah kita disebalik tanpa mek-up. KRIM JERAGAT MOLEEK. Nak kata mahal TAK juga.. Nak kata MURAH. tapi berkualiti.sehingga kan anak saya zaiton memperkenalkan produk KRIM JERAGAT MOLEEK kepada saya dan memberitahu kebaikan krim ni

Kebaikan KRIM JERAGAT MOLEEK:-

😍 Menghilangkan peta-peta dunia yang hitam
😍 Wajah semakin GLOWING dalam masa 72jam
😍 Memudarkan & menghilangkan parut
😍 Menghilangkan kesan SUNBURN
😍 Bintik hitam makin pudar
😍 Menjadikan tona kulit sekata

Ape lagi saya pon terus cuci muka dan pakai krim jeragat ni...Setelah 3-4 hari saya menggunakan produk krim jeragat ni...saya mendapati bahawa kulit saya telah kembali bersinar dan jeragat pon dah kurang..betul lah kata Puan lynn kepada anak saya jeragat ni boleh hilang...jeragat 8 tahun di muka saya ini sudah mula pudar dalam masa 72 jam, muka aku bukan sahaja tampak CERAH bersih malah kelihatan lebih BERMAYA..

Aku bersyukur kerana anak saya telah temukan produk ini.aku lantas bertanya puan lynn berapa harga sebenarnya krim jeragat ni sebab x sabar nak beli.

Tak mustahil ikhtiar pertama dengan KRIM JERAGAT MOLEEK memberi senyuman pandang pertama setalah 4 tahun Jeragat menguasai segenap sudut wajah..

.Ingatkan mahal,mana tak nya kesannya nampak sangat MENAKJUBKAN! Berbeza dengan produk jeragat yg aku guna sebelum ni.Dengar cerita sekarang ini tengah promosi hebat KRIM JERAGAT MOLEEK ni.

Stok promosi pon tinggal 100 BEKAS SAHAJA!untuk yg ada masalah kulit KUSAM BERJERAGAT macam aku dulu,JANGAN BUANG MASA.teruskan hubungi nombor dibawah untuk HILANGKAN JERAGAT DEGIL DI MUKA ANDA.
.
ORDER WHASUP/WEECHAT/TELEGRAM 013-3045279 POSLAJU SELURUH MALAYSIA SERVICE SEHINGGA BRG SELAMAT TERIMA.

No comments:

LIST BARANG YG SAYA JUAL

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89😃

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89😃 kain tebal x panas tau Bukan kain licin Boleh buat bas...