Tuesday 7 February 2017

cik suami suggest kan saya KRIM JERAGAT MOLEEK 013-3045279


KRIM JERAGAT MOLEEK SKINCARE MEMBANTU MENYELESAIKAN MASALAH :)
-------------------------------------------------------------------
" saya ada masalah jeragat yang sering dibayang2 ketakuttan, bila bangun pagi pergi kerja, tengok cermin rasa mcm tak ada semangat, rasa macam benci tengok muka sendiri, sampai satu tahap, anak2 saya nk cium pipi, mereka kata :


" eyyek , tak nak cium pipi mama , geli "
" pipi mama macam momok "
tersinggung hati bila anak-anak tak nak cium sayang pada saya kerana muka berjeragat macam ni ,tapi apakan daya ,si anak kecil yang tidak faham-faham apa2 .."
suatu hari tu , saya ditegur oleh rakan2 katanya muka jeragat nampak tua , walhal umur saya baru 30 lebih .. rupanya jeragat kt wajah ni membuatkan saya nampak tua :


puas sudah, mencuba pelbagai produk , sapu ini , sapu sana ,, semua tak mendatangkan hasil .. "
then ,cik suami suggest kan saya KRIM JERAGAT MOLEEK " katanya krim ni bagus memudarkan jeragat :)


selain itu ia juga membantu mencerahkan dan membantu menghilangkan binti2 hitam . maka saya cuba , setelah beberapa hari mencuba ,

 alhamdulilah jeragat pudar :) kulit pun makin cerah .. terima kasij KRIM JERAGAT MOLEEK kerana membantu saya menyelesaikan saya :)

ORDER WHASUP/WEECHAT/TELEGRAM 013-3045279 POSLAJU SELURUH MALAYSIA SERVICE SEHINGGA BRG SELAMAT TERIMA

No comments:

LIST BARANG YG SAYA JUAL

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89😃

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89😃 kain tebal x panas tau Bukan kain licin Boleh buat bas...