Thursday 9 February 2017

Pati Ibu Jamu, Persis Puteri by JannaLawwa 013-3045279

Pati Ibu Jamu, Persis Puteri by JannaLawwa 013-3045279

Pati Ibu Jamu by JannaLawwa

Muka cantik flowless kemain tapi bawah berair..hiuhhh ape ni buka cerita terus mencarut?? Kekekee...takdelah korang aku ni ha saje nak sembang pasal hal-hal perempuan nie! Almaklum orang perempuan ni serba serbi nak kene jaga dari kecik sampai lah mati. Amikkauuu..susah ke jadi orang perempuan? Depends uolls~ LOL!


Pati Ibu Jamu by JannaLawwa

✔ Merapat , mempersempit, mengencang,membersih,
memperbaiki, memantap serta menguatkan otot otot vagina lantas mengemaskan kemutan dan denyutan dinding vagina.(Super Virgin)

✔Mengetatkan pangkal rahim sendat dan padat selepas 6 jam pengambilan.

✔Mengaktifkan dan Melenturkan kembali selaput vagina.

✔Sangat sesuai bagi wanita yang kehilangan Dara.

✔Mengatasi masaalah Kegatalan, keputihan,lendir berlebihan serta bau busuk lantas mencegah jangkitan Kulat dan Fungus.Keputihan hilang serta merta.

✔Merawat wanita yang dalam pantang lepas bersalin, yang lepas berpantang dan selepas haid.

✔Menerbitkan bau yang wangi ruang Vagina yang sangat selesa.

✔Menjadikan ruang dinding vagina yang sejuk hambar kepada panas yang sihat. ( sedap)

✔Memudakan bibir dan ruang vagina yang Kendor, becak,koyak, parut hitam keras dan kurang comel kepada montok penuh gebu bergetah.

✔Mengawal atur Kitaran Haid serta Melegakan Senggugut.

✔Membersihkan kerak dan kotoran di selaput vagina dan anti bacteria.

✔Menghentikan Pendarahan Penyakit dan Mengecutkan Buwasir serta senak perut atau bawah perut.

✔Mengecut dan merawat peranakkan serta urat yang kembang dan batu merian yg jatuh.

✔Memberi dan menambahkan Ghairah serta Mengembalikan Keinginan serta keupayaan Seks yang kuat.

✔Melambatkan proses monopause dan Melegakan Sindrom monopause.

✔Menegangkan dan mencantikkan bentuk payudara.

✔Menaikkan dan memontokkan bentuk punggung lantas merampingkan pinggang.

✔Mengempiskan perut dan membentuk pinggul yang menarik

Pati Ibu Jamu by JannaLawwa 


Pati Ibu Jamu by JannaLawwa |

PENGAKUAN PENGGUNA

 amalan makan 2 biji pagi 2 biji malam aku dah buat seminggu ni, pastu memang kene PANTANG air sejuk dan ais terus! Alhamdulillah seawal 7 hari terus nampak perubahan dan hilangnya keputihan teruk aku. Wuwuwuwuwu...dan paling best sakit pinggang nak senggugut pun hilang sekali! Best..best..best..

Aku dulu mane pernah rase sakit senggugut ni, orang duk kata kontraksion tu macam senggugut la hape la masalah nyer dari aku sekolah tak pernah rase nak cakap hape? Duk kire kalender je la haaaa...tapi sejak bersalinkan Syakirah ni yang start rase sakit pinggang teruk setiap kali nak datang ABC. Sakit pinggang yang tahap aku kene makan ubat tahan sakit 2 hari tauuuuuuuuuuu. Sakit ya hamat! Tapi bulan ni alhamdulillah tau tau datang je ABC tanpa ade sakit dan drama sakit pinggang! Alhamdulillah..

Jamu Persis Puteri

Pati Ibu Jamu by JannaLawwa | mase bersalin Syakirah aku memang takde amik ape-ape jamu kecuali minum air akay kayu keluaran ape ntah lupa dah aku pastu just jaga makan & pantang sendiri sambil lepak tengok tv jek, mengurut pun tak okeyyy..ha..ha..ha..almaklum orang berdaya tak mampu so terpaksa buat daya tak mampu.

Sekarang aku jadikan Pati Ibu Jamu ni untuk aku betul-betulkan ape dalaman yang tak betul yang aku sendiri tak nampak! Macam mengurut tu aku dah pegi tahun lepas, amikkauuu tahun lepas pegi tau selepas 3 tahun bersalin! Mungkin belum terlambat untuk aku jaga badan balik ye dak? Aku suka makan pil ni sebab dia senang nak makan dan tak berbau! Ha..ha..ha..nak suruh aku teguk air jamu memang tak la weh..so pilihan hati aku tetap pada yang pil~

ORDER WHASUP/WEECHAT/TELEGRAM 013-3045279 POSLAJU SELURUH MALAYSIA SERVICE SEHINGGA BRG SELAMAT TERIMA

No comments:

LIST BARANG YG SAYA JUAL

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89😃

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89😃 kain tebal x panas tau Bukan kain licin Boleh buat bas...