Tuesday 6 June 2017

Bagaimana Feryal Argan Oil Ini Boleh Membantu rawat rambut 013-3045279

Feryal Argan Oil adalah hasil kombinasi dari bahan seperti Beet Root Extract, ARGAN OILJOJOBA Oil & ASSENTIAL OIL yang mengandungi Vitamin E 100% semulajadi.
Bagaimana Feryal Argan Oil Ini Boleh Membantu?
Bahan utama Feryal Argan Oil iaitu Argan Oil & Jojoba Oil. Argan Oil, digelar minyak keajaiban, diekstrak daripada biji buah Argan, telah berkembang ke seluruh dunia sebagai minyak semulajadi yang terbaik untuk penjagaan dan rawatan rambut.

Minyak ini boleh menyuburkan setiap helai rambut dengan menembusi jauh ke dalam batang rambut. Ia menambahkan sinar dan kelembutan kepada folikel rambut dan mencegah ia dari rosak, gugur dan kekeringan.

Selain itu, ia juga boleh menambahkan kekuatan rambut dan juga diketahui mempunyai sifat anti kulat dan anti bakteria. Oleh itu, ia boleh digunakan untuk masalah kulit kepala yang biasa, menghilangkan jerawat, kelemumur pada kulit kepala dan juga boleh menghalau kutu dari kulit kepala.

Argan Oil mampu menembusi ke liang rambut serta meningkatkan keanjalan rambut. Ia juga sangat berkhasiat untuk pertumbuhan rambut.

Anti-oksidan semulajadi yang terdapat dalam Minyak Argan mampu mengukuhkan rambut dengan membaik pulih membran sel yang rosak pada rambut.
Manakala ЈΟЈΟΒΑ ΟΙL pula mеmbаntu mеrаngѕаng реrtumbuhаn rаmbut bаru, mеnуubur dаn mеnghіtаmkаn rаmbut dаn mеlеmbаbkаn dеngаn mеnуіhаtkаn rаmbut dаrі аkаr hіnggа kе huјung.

Feryal Argan Oil Dikuatkan dengan ASSENTIAL OIL Membantu melancarkan peredaran darah di kulit kepala dan menghilangkan Stress.

Di Proses Menggunakan Teknologi Terkini Sehingga "LANGSUNG TIDAK BERMINYAK & TIDAK MELEKIT"
Bagaimana cara penggunaan Feryal Argan Oil?
Halakan penyembur 1-2 inci dari kulit kepala. Semburkan terus beberapa tompok semburan ke atas kulit (jangan terlalu banyak semburan). Kemudian lakukan urutan lembut sambil meratakan ke seluruh kulit kepala.

Biarkan akar rambut menyerap vitamin dan nutrien. Tidak perlu bilas. Gunakan 2 kali minima atau sebaiknya 4 kali sehari.

Untuk hasil yang terbaik, cuci rambut dahulu untuk hilangkan minyak dan kotoran supaya memaksimakan proses penyerapan nutrien. Boleh juga digunakan ketika rambut kering.


Apa Kata Mereka Yang Sudah Guna Feryal Argan Oil Ini..

Testimoni #1 : Kesan Hebat ini dicapai hanya dengan menggunakan Feryal Argan Oil Selama 14 Hari. "Macam Ajaib Kan?"


No comments:

LIST BARANG YG SAYA JUAL

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89😃

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89😃 kain tebal x panas tau Bukan kain licin Boleh buat bas...