Monday 19 June 2017

PEK BARU HONEY GLOW SOAP HARGA PROMOSI 013-3045279

ASSALAMMUALAIKUM GOJES...
Saya nak buat pengumuman ni tentang PEK BARU HONEY GLOW SOAP...Sekarang sabun ni dah ada pek yang baru...Pek lama dah tiada dalam pasaran melainkan pemborong masih ada simpan stok lagi...

PEK BARU HONEY GLOW SOAP

Korang tahu kan...sabun honey glow ini adalah satu-satunya sabun yang membantu menghilangkan daki degil kat badan dan celah-celahan yang gelap tu...ramai customer saya yang berpuashati guna sabun ni....

PEK BARU HONEY GLOW SOAP

Fungsi :
~ Buang Daki Degil
~ Mencerahkan Kulit
~ Menghilangkan sunburn

Cara Guna :
~ Basuh sabun
~ Sental sabun di area berdaki
~ Bilas kawasan tersebut dgn air bersih

Info :
~ Diperbuat dari Madu Asli
~ Wangian Lavender
~ Dijamin selamat (bahan semulajadi)
~ Dijamin berkesan. "Money Back Guarantee"
~ 100gram - boleh guna sebulan

LULUS KKM NOT 161203227 K

"Tonyoh-Tonyoh Terus Putih"

Sape rasa dia perlukan kuasa sabun honey glow untuk mencerahkan balik kawasan-kawasan yang menghitam boleh roger saya...

Sebelum saya terlupa...harga sabun ni dah naik ya sejak tukar packaging baru...Pape korang whatsapp saya untuk harga...Nak bg harga promosi jugak

Order whasup/weechat/telegram 013-3045279

Wassalam

No comments:

LIST BARANG YG SAYA JUAL

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89šŸ˜ƒ

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89šŸ˜ƒ kain tebal x panas tau Bukan kain licin Boleh buat bas...