Thursday 7 March 2013

KARME SKIN CARE @ KARME WHITENING @ KARME @KARME BEAUTY SKIN CARE




                                KARME Whitening Set:

KARME DAY CREAM AND NIGHT CREAM
 
KARME Cleanser






This product contains plenty of moisturizing factors, which can provide essential polysaccharides and amino acid to skin, deeply remove oil, powders and dirt remained in pores, balance oil secretion and repair tough skin. It contains effective ingredients, which can rapidly remove pimples, prevent wrinkle sand make skin white and elastic.

KARME Day Cream




This product contains high efficiency sunscreen factors and natural plant whitening essence, which can effectively isolate more than 90% of ultraviolet radiation, rapidly resolve black blemishes spots, freckles, melasma and acnes caused by bacteria infection and go deep to remove black pigments to doubly whiten skin.


KARME Krim Siang

Produk ini mengandungi pelindung matahari tinggi dan kandungan tumbuhan semulajadi pemutihan intipati, yang dapat memelihara kulit anda lebih daripada 90% daripada sinaran ultraungu, dapat menyelesaikan tompok2 hitam di kulit anda , freckles, melasme dan jerawat yang disebabkan oleh jangkitan bakteria dan meresap jauh ke dalam kulit utuk menghapuskan pigmen hitam untuk menjadikan kulit anda sihat berseri.


Penggunaan, hanya oleskan sedikit ke muka sebelum mengenakan bedak @ foundation yang biasa anda gunakan. Dapatkan kult idaman sihat dan berseri dengan karme whitening skin care!!!!!
 

KARME Night Cream
cream 15g

This product contains high unit protein, vasellsms and vitamin A, C, E and BHA skin activating essence, which can accelerate natural metabolism of skin, remove accumulated black pigments and make tough skin smooth and delicate.
  

Pencuci muka karme tiub putih seperti dalam gambar (atas) ia mempunyai penutup warna gold (ini yang saya jual ada pelbagai kaler facial wash karme di pasaran)  yang paling best facial wash ni disarankan digunakan dua kali sehari pagi dan malam. Kandungan facial wash 100g .
 cara guna letakkan di ujung jari 2g – 3 g (lebih kurang sebesar dot kacang) apply beberapa dot kat muka – pastu gently massage muka untuk 2 minutes – then bilas ngan air, yang best nye facial wash ni bau nye memang myegarkan ....mane2 pengguna yang kulit muka sensitif@jerawat @jeragat@kulit muka kusam after cuci muka ase lebih cerah dan gebu.....(feedback dari customers yang da guna)


paling best facial ni membersihkan kulit secara mendalam tidak merengsakan dan muka rase rilex after facial dan bau memang terbaik!!!.....anda akan rasai perbezaan selepas menggunakannya!!!muka lebih cerah dan gebu!!!try it!!!! 


1 SET : RM180 /- harga promosi

  (Day cream + Night cream + Pleiotropic facial wash + POS LAJU!)

 set besar (krim = 15g)


  medium set (krim = 10g)

Bagi yang baru nak try  - set medium ader dengan kandungan day cream 10 g dan night cream 10g - penggunaan untuk sebulan @ 2 bulan - setiap set full set@ medium set mempunyai facial wash yg sama 100g - dapatkan karme skin care sekarang!!!!!!
♡♡Get it with best price only RM180 per Set untuk set besar(penggunaan 3@4bulan)...nak beli cream sahaja boleh...nak beli facial wash sahaja boleh....ape2 pertanyaan just msg@whasup@weechat me for details- nak retail@borong boleh - 013-3045-279.....tengs for ur support!!!!!
full set karme yang terdiri daripada clenser + day cream + night cream. Memang berkesan untuk kulit yang berjerawat , kulit yang kusam, kulit jeragat dan kulit yang kusam....rasai perbezaan kulit anda di minggu kedua@ ketiga penggunaan...tanpa penggelupasan dan irritasi.

 
READY STOCK!!!ORDER NOW!!!U'LL LOVE IT!!!
kami juga menjual karme secara retail dan borong...ape2 pertanyaan tentang harga borong dan berapa unit boleh whatsup@ weechat@msg 013-3045-279...saya akan membalas segala msg2 anda...;->
 

 READY STOCK!!!ORDER NOW!!!U'LL LOVE IT!!! kami juga menjual karme secara retail dan borong...ape2 pertanyaan tentang harga borong dan berapa unit boleh whatsup@ weechat@msg 013-3045-279...saya akan membalas segala msg2 anda...;->

 ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
soalan yang ditanya tentang karme skin care>>>
  1. adakah penggunaan karme skin care menggelupaskan@peeling kulit? jawapannya tidak...penggunaan karme skin care tidak menggelupaskan@NO IRRITATION kulit muka anda.....malah krim kandungan vit e dan vessel dalam krim malam menjadikan kulit muka anda lembut dan anjal.
  2. adakah karme skin care sesuai untuk semua jenis kulit?ya...set karme skin care sesuai untuk semua kulit...kulit berjerawat @ berjeragat@ sensitif @kering@berminyak sesuai untuk set karme skin care - biasa bagi kulit yang berjerawat hari ketiga @keempat jerawat da makin kurang@mengecil UNTUK kulit berjeragat biasa week kedua jeragat makin hilang.


anda akan dapati perbezaan kulit wajah anda dalam seminggu@ 2 minggu penggunaan!!!!!IT CLEAR UR SKIN AND TIGHTEN UR PORES....U'LL LOVE IT


  TESTIMONI PENGGUNA KARME SKIN CARE



**testimoni.....Hai sis, da sebulan I pakai karme...minggu ni officemate da bape org tegur muka I makin cerah, jerawat tkde and itam bawah mata dah ilang...I puas hati sangat ...nanti abis leh order lagi ekkkk - 

miss ein - KL

ANDA MEMPUNYAI MASALAH JERAWAT!!!!JANGAN TAKOT@RUNSING>>>>KARME SKIN CARE AKAN BERTINDAK MENGHAPUSKAN JERAWAT ANDA!!
Masalah jerawat merupakan perkara yang merungsingkan bagi wanita dan lelaki. Jerawat boleh menyebabkan tekanan perasaan dan kurang keyakinan diri untuk berhadapan dengan orang ramai.
Perkara ini jika dibiarkan akan menyebabkan anda yang berjerawat akan malu untuk berdepan dengan orang ramai. Pernah anda terfikir sudah cuba pelbagai jenis ubat tetapi masalah jerawat tidak juga sembuh.....try karme skin care untuk masalah kulit anda!!!!

KULIT DA OK TIDAK BERJERAWAT...TAPI.....ANDA MEMPUNYAI MASALAH JERAGAT@DARK SPOT@FRECKLES YANG TERUK!!!!JANGAN TAKOT@RUNSING>>>>KARME SKIN CARE AKAN BERTINDAK MENYELESAIKAN MASALAH  ANDA!!!
♡ Membaiki struktur kulit - facial wash karme mengandungi banyak faktor pelembab, yang boleh mengandungi vitamin penting dan asid amino untuk kulit, amat berkesan untuk mengeluarkan minyak, habuk dan kotoran kekal dalam liang roma, memperbaiki keseimbangan rembesan minyak dan . Ia mengandungi bahan-bahan yang berkesan, yang cepat boleh merawat jerawat, mencegah kedutan dan menjadikan kulit putih dan elastik. dgn berkesan
 
*****testimoni . ....saya just nak share...dah setahun guna rasenye on my life ni product yang berjaya sembuhkan acne saya.............memang tkde irritasi langsung x gelupas pun - putih secara natural bukan macam gomak2 tu...****


google tag search result 

selebrity spot
testimonials
karme ingredients
fabulous karme skin care 
karme untuk cantik 
more testimonials 
karme day cream
night cream
kulit sihat dengan karme 
jualan karme borong@retail

****JANGAN RAGU-RAGU UNTUK ORDER KARME SKIN CARE :100% DIJAMIN ORIGINAL-  INI ANTARA KARME SKIN CARE YANG SAYA DA POSLAJU KE CUSTOMERS - DAN REPEAT ORDERS DARI CUSTOMERS - ANDA AKAN TERIMA BARANG ANDA DENGAN SELAMAT!!!U'LL LOVE IT!!!! - DROPSHIP DI ALU2 KAN****

track no poslaju 9/3/2013
**aurawhite gluta collagen & karme skin care***
em349555233my-miss zahirah.kangar;perlis
em352539329my-miss khairani,kota bharu,kelantan



**karme skin care day+night cream**
poslaju track no-miss ayu-em31695327my
skzcollections.blogspot.com tqvm  
 **poslaju track no**
karme skin care set
em394506499my-miss emi-selangor-tq
skzcollections.blogspot.com

 **post track no**
RR142232502MY- albert jimmy, auckland new zealand-TQ 

 **karme skin care**
poslaju track no
em352539301my-miss nisha-pj,selangor

 **poslaju track no**
 karme skin care em266795222my-mss izan fareeza ismail,pantai baharu,kl 
**track no poslaju** 
karme skin care em266795182my-mss norazilah,mersing johor 

**track no poslaju** 
karme skin care em329093510my-mss waniey,bangi
**track no poslaju** 
karme skin care em329093355my-mss amy melita,kota kinabalu,sabah

*track no poslaju** 
karme skin care em266795315my-mss seri hasnishahida,teluk intan,perak
**track no poslaju** 
karme skin care em349555128my-mss nurkhayuni,batu caves selangor



**track no poslaju 22/4/13** 
karme skin care em266795219my-mss sumarni othman,ipoh perak
poslaju track no
em312536046my-miss syellri,putrajaya

***poslaju track no***
em312953648my-miss izan,kl
em312953634my-miss amy,kuantan,pahang

poslaju track no - em619199298my-miss norzahariah,kuala terengganu,terengganu-em619199196my - miss mariati,sg buloh,selangor

**poslaju track no-karme skin care-em312535828my-miss filzah abd jamil,sg buloh selangor** 

**poslaju track no karme skin care &miracle gluta skin care 
 em619199267my : mrs hasmariantee,subang jaya selangor 

 em619199295my-mrs su: kota bharu kelantan

**poslaju track no -karme skin care**












 *****antara barang yang di order untuk bulan jun 2013
mana yang nak order jangan ragu2 untuk order barangan dengan saya - anda akan terima barangan anda dengan selamat - dropship dialu-alukan!!!*****















CARA ORDER

No comments:

LIST BARANG YG SAYA JUAL

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89😃

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89😃 kain tebal x panas tau Bukan kain licin Boleh buat bas...