Tuesday 14 March 2017

REVIEW PENGGUNAAN SET MUKA DEEJA KOSMETIK 013-3045279

REVIEW PENGGUNAAN SET MUKA DEEJA KOSMETIK 013-3045279



DEEJA COSMETIC

DEEJA COSMETIC


ADA TAK DI KALANGAN KITA MACAM NI????

Penat kerja dan tak cukup tidur kadang nak bersihkan muka tak betul dan tak cukup bersih akibat kekangan masa dan waktu. Sejak dua menjak ni rasa kulit muka rasa berubah . 

Betul???? walaupun tak suka makeup , tapi habuk jalan ditambah aircond di tempat kerja tu haa yang buat muka jadi kusam.....so saya guna Deeja Cosmetic Trademark nye .. " Keayuan Semula Jadi Dalam 5 Hari  " betul ke tidak , memang kena try sendiri la baru tau hasilnya . Nak juga kulit muka cantik dengan Deeja Cosmetic 

Deeja Cosmetik 5 produk dalam 1 set 






Sabun Pembersih Muka
Baca kat flyer , sabun ni ada extra susu , air mawar dan carrot.. patut la kaler oren. Sabun ni boleh kecutkan jerawat dan atasi kulit kering korang .

Krim Siang
Dengan SPF 50 , krim siang ni mampu cegah kulit korang rosak sebab pancaran sinar UV.  Walaupun tak suka makeup , tapi kena jugak letak krim atau pelembab pada kulit muka agar tak kering dan mati.

Sapu-sapu kat muka untuk kulit jadi halus , cantik dan ayu . Orang nak kawen ni kena jaga sampai la hari majlis kan..kan.. 

Krim Malam
Terbuat dari AHA , Vitamin E , Gliserin dalam krim ini yang berfungsi untuk kecutkan jerawat kalian time kalian tidur . Yang bestnya ..boleh lambatkan penuaan pada kulit dan kurangkan garis kerutan yang di takuti para wanita . Eiii muka berkedut... mesti tak suka hal ni jadi pada korang kan ?

Cream Nano
Nampak tak warna cream ni ? sebab dibuat dari kunyit dan minyak jojoba. Petua tradisional tumbuk kunyit sampai halus kemudian tepek di muka untuk dapatkan kulit yang halus dan ilang jerawat . Nahh.. zaman moden ni tak perlu susah dah nak tumbuk kunyit hidup bagai .. leceh !

Toner Nano 
Dalam Toner Nano ni ada air mawar dan Aloe Vera ,,  boleh atasi kulit korang mungkin ada masalah kering , kusam dan gelap . Lembabkan kulit muka dan kecikkan liang pori .. semakin berusia,.semakin besar liang pori tau . Jangan ambik remeh . Pakai Toner ni selepas cuci muka dengan sabun pembersih muka Deeja   dan sebelum poleskan Krim Siang Deeja . 

Cara Penggunaan Deeja Cosmetik  : 

Untuk Siang Hari : Cuci muka dengan Sabun Pembersih Muka Deeja , lepas tu sapukan Toner Nano Deeja , dan barulah sapu Krim Siang Deeja . 

Untuk Malam Hari : Cuci muka dengan Sabun Pembersih Muka , sapu Krim Malam dan Krim Nano ( untuk kulit sensitif , gunakan krim nano pada minggu kedua penggunaan )



NOTA !! * Jika kulit korang sensitif atau berjerawat banyak , untuk 1 minggu pertama gunakan sabun muka , toner nano , krim siang dan krim malam sahaja . Minggu kedua baru boleh guna krim malam dan krim nano. 
* Krim malam dan Toner Nano jangan pakai sekeliling bibir dan mata . 

TESTIMONI Pengguna Deeja Cosmetic 






ORDER HANYA WHASUP/WEECHAT/TELEGRAM 013-3045279 ATAU 

KLIK LINK DI BAWAH👇👇👇👇

http://www.wasap.my/+60133045279/SayaNakTahuLanjut

Nanti saya akan respon di wassap yer

SERVICE SEHINGGA UOLS SELAMAT TERIMA BRG

TQ😊


No comments:

LIST BARANG YG SAYA JUAL

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89😃

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89😃 kain tebal x panas tau Bukan kain licin Boleh buat bas...