Tuesday 30 August 2016

GARAM BUKIT 7 HERBA MALAYSIA HARGA PROMOSI 013-3045279

[ AMBOI-AMBOI GLOWINGNYA MUKA. PAKAI GARAM BUKIT LA TUU ]
.
.
"Syok pakai,muka jadi licin, pastu jeragat pun pudar.. saya xpakai bedak pun.. Tapi macam pakai bedak. Habis nanti saya nak repeat order, harap ada promosi lagi " (Kisah benar)
.
" Wasalam.. satu family akak guna garam bukit 7 herba tu, utk cuci muka dan abg paling suka sbb mukanya rasa licin katanya.. akak pulak guna kat clah2.. mcm ok jugak " (feedback customer)
.
" Alhamdulillah... lepas pakai rasa segar.. minyak muka pon dah kurang " (feedback benar)
.
ORDER WHASUP/WEECHAT/TELEGRAM 013-3045279 POSLAJU SELURUH MALAYSIA SERVICE SAMPAI BRG SELAMAT TERIMA.
Produk ini hanya untuk individu yang serius mahu Mencantikkan Wajah mereka dengan cara yang sihat dalam tempoh 0'7 h'ari...

Sekiranya anda inginkan keputusan yang cepat serta tidak selamat, produk ini bukan untuk anda !!!
-
-
-
ALHAMDULILLAH .... SAYA TAK PERLU MAKE UP LAGI ...

PAKAI GINCU PUN DAH CANTIK.......
==============================
Perkongsian customer kami
" dulu saya kena tepek macam-macam dekat muka ni nak cover jeragat dengan parut jerawat , sekarang dah tak payah dah... hehe, sekarang memang suka sangat tengok muka saya, gebu, cerah, glowing dan halus..muka saya dah nampak neutral... asben gerammm je tengok.. kalau tak kak, nak gi kerja pun malu "
Kami tengok pun happy dan terkejut kulit muka customer kami memang betul-betul dah sembuh dan cantik

Rahsianya customer kami amalkan mencuci muka dengan bahan rawatan khas iaitu Garam Bukit 7 Herba Kak Fiqah 3 kali seminggu ... jimat dan mujarab ...

Yang takda masalah muka, nak maintain muka pun boleh.. lagi la gebu dan cantik kulit muka anda nanti.
==============================
GARAM BUKIT TUJUH HERBA ini bebas bahan kimia.. tanpa krim merkuri.. Tanpa krim pemutih.. pulih segala..

ORDER WHASUP/WEECHAT/TELEGRAM 013-3045279 POSLAJU SELURUH MALAYSIA SERVICE SAMPAI BRG SELAMAT TERIMA.

No comments:

LIST BARANG YG SAYA JUAL

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89😃

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89😃 kain tebal x panas tau Bukan kain licin Boleh buat bas...