Sunday 28 August 2016

KRIM JERAGAT MOLEEK HAPUS JERAGAT 013-3045279

JERAGAT MAKIN PUDAR DAN SAYA TAK PERLU PAKAI BEDAK ATAU FOUNDATION UNTUK MENUTUP JERAGAT SAYA KETIKA KELUAR RUMAH SEKARANG.
.
Salam, saya nak bagitahu selepas hari ke-10 saya gunakan moleek skincare jeragat saya telah pudar. Setiap hari saya tak sabar nak tengok perubahan muka saya. Sebelum ni saya dah guna banyak krim tapi tak ada perubahan. Saya bercadang untuk terus gunakan molek krim.
.
Saya percaya dengan produk ini. Dah lama saya menunggu saat untuk menghilangkan jeragat ini. Jeragat makin pudar dan saya tak perlu pakai bedak atau foundation untuk menutup jeragat saya ketika keluar rumah sekarang. Tanpa memakai bedak, jeragat saya sudah tidak kelihatan.
.
Sebelum ini saya ada terbaca komen mengatakan produk ini penipu dan tidak berkesan, tapi saya nak cuba juga kerana saya teruja bila tengok komen yang bernas. Akhirnya saya cuba dan jeragat saya mulai pudar walaupun belum hilang sepenuhnya. Terima kasih moleek krim jeragat.

.
Krim jeragat ni pun boleh :-
👍Mengecutkan dan mematikan jerawat
👍Menghilangkan jeragat
👍Menjadikan kulit cerah bersih, glowing dan flawless
👍Menjadikan tona kulit sekata
👍Menghilangkan parut jerawat
👍Hilangkan garisan halus pada wajah (awet muda)
👍Lembapkan kulit yang kering
👍Hilangkan minyak pada wajah
ORDER HANYA WHASUP/WEECHAT/TELEGRAM 013-3045279 POSLAJU SELURUH MALAYSIA SERVICE SAMPAI BRG SELAMAT TERIMA.
Kesannyeeee...memang x mengecewakan dan amat berpuas hati☺☺☺☺☺

No comments:

LIST BARANG YG SAYA JUAL

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89😃

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89😃 kain tebal x panas tau Bukan kain licin Boleh buat bas...