Friday 12 August 2016

MOLEEK KRIM JERAGAT 013-3045289

"umur aku baru 20 lebih tapi jeragat bertimbun2 , aku rasa macam muka tua betul , tapi memang iya pun sebab kawan-kawan selalu bahan aku "makcik"  bagi aku benda tu dah biasa , tapi makin lama makin menjadi2 bila ada sorang budask ni panggil aku makcik ! aishh tak boleh jadi kena bertindak :) !
so aku pun ambil laa KRIM JERAGAT MOLEEK SKINCARE ni yang merawat jeragat ! harap2 berekesan la ,setelah sekian lama pakai krim jeragat ni >< ! Akhirnya berkesan juga :) bukan sekadar memudarkan tapi memutihkan kulit serta menghilangkan bintik2 hitam ! lepastu datang kolej dengan muka yang berseri ! ramai tegur muka bersih nampak awet mudah ! apa rahsia?

 ORDER HANYA WHASUP/WEECHAT /TELEGRAM 013-3045279 POSLAJU SELURUH MALAYSIA SERVICE SAMPAI BRG SELAMAT TERIMA.
"SELAMAT TINGGAL JERAGAT "
bila tengok cermin je , terus spoiled mood sebab muka berjeragat makin hari makin menjadi2 pulak jeragat kt muka ni , dengan jerawat darah2 ,sampai satu hari tu kawan cakap "

 bukan sekadar kawan je kutuk tapi adik beradik pun kutuk muka saya ni mcm berkerutu katanya ,geli katanya , apa saya nak buat.. dah guna macam-macam produk utk cantikkan muka , tapi satu produkj pun tak mendatangkan hasil >_< ..rasa kecewa sangat,banyak duit dah dibazirkan tapi langsung tak ada kesan yg positif .. :" satu hari tu, scroll facebook , lihat page KRIM JERAGAT MOLEEK SKINCARE fuhh feedback dia semua bagus2 , terasa nak mencub , selang beberapa hari, kulit semakin menunjukkan kesan yg positif , hari demi hari terasa kulit mcm bersih ,cerah , jeragat pun da kurang!

yes inilah produk yg dicari2 KRIM JERAGAT MOLEEK SKINCARE ,
LEPAS GUNA NI , ramai sangat yang ouji muka dah bersih , putih hehehe , SELAMAT TINGGAL JERAGAT :)
TRANFORMASIKAN diri anda dengan KRIM JERAGAT MOLEEK SKINCARE " SAPU2 JE DAH CANTIK"
-------------------------------------------------------------------
ORDER WHASUP/WEECHAT /TELEGRAM 013-3045279 POSLAJU SELURUH MALAYSIA SERVICE SEHINGGA BRG SELAMAT TERIMA.

No comments:

LIST BARANG YG SAYA JUAL

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89😃

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89😃 kain tebal x panas tau Bukan kain licin Boleh buat bas...