Friday 12 August 2016

PROKAS SAKIT LUTUT SAKIT SENDI 013-3045279

PERHATIAN PESAKIT LUTUT 30 TAHUN KE ATAS
TERUTAMA LELAKI ... SILA BACA SAMPAI HABIS!

Tahun 2012 aku mula terasa sakit2 lutut & belakang. Mulanya aku anggap benda biasa je, mungkin sebab masa praktikal dulu naik moto ulang alik Kedah-Perlis.

Masuk pertengah tahun 2014, makin ketara pulak sakit lutut ni tambah2 time nak naik tangga. Ouh terasa tua gila sampaikan terpaksa guna dua kaki utk satu anak tangga.

Dah tu mulalah gugel segala info pasal sakit lutut ni. Rupanya penyakit ni bukan hanya utk org berusia. Yang muda belia pun kena jugak. Ok bertambah takot amalan pun tak banyak lagi ni.

Malam tu kol mak cerita semua simpton yg aku alami ni. Mak suruh balik mengurut. Tukang urut pertama tak hilang. Sakit makin menjadi2.

Jumpa tukang urut kedua. Dia bagi minyak yang dia dah jampi. Sebulan awal tu ok je. Tapi lepas tu sakit menyerang kembali.

Sampailah bulan puasa tahun lepas, tengah asyik skrol fb terjumpa satu produk lutut ni. Awal tu mcm biasa la skeptikal tak mau percaya produk2 fb ni.

Lepas 7-8 kali iklan sama muncul di wall aku, last2 aku baca jela apa yg syok sangat psl produk ni. Akhirnya terbeli juga lepas baca 2 testimoni di bawah:

" 7 tahun tak pernah jogging atau bersukan sebab masalah lutut. Tapi lepas try sebotol Prokas memang berkesan! Memang awesome. Sebab tu nak order lagi ni. "

" Alhamdulillah lepas seminggu guna Prokas saya dah boleh solat macam biasa. Dah hilang rasa sakit lutut saya ni. Sebelum ni solat pun atas kerusi sebab lutut tak boleh lipat, sakit... "

Mereka antara bukti kejayaan Prokas membantu mengurangkan kesakitan lutut.

Yang best nya Prokas ni:

# Tak perlu makan
# Cuma sapu di tempat sakit 2 kali sehari
# Kesan kelegaan cepat
# Sebotol tak sampai RM 100 pun!

===================
ORDER HANYA WHASUP/WEECHAT/TELEGRAM 013-3045279 POSLAJU SELURUH MALAYSIA SERVICE SEHINGGA BRG SELAMAT TERIMA
===================

TERASA SEOLAH-OLAH SUJUD ATAS BATU!
.
.
Survey kami mendapati ramai yang sedang menahan sakit lutut sampaikan ada yang cakap bila solat, masa sujud terasa seolah-olah sujud atas batu!

Kesiannya ...

" Alhamdulillah lepas seminggu guna Prokas saya dah boleh solat macam biasa. Dah hilang rasa sakit lutut saya ni. Sebelum ni solat pun atas kerusi sebab lutut tak boleh lipat, sakit... "

" 7 tahun tak pernah jogging atau bersukan sebab masalah lutut. Tapi lepas try sebotol Prokas memang berkesan! Memang awesome. Sebab tu nak order lagi ni. "

Mereka antara bukti kejayaan Prokas membantu menyelesaikan masalah lutut yang sedang anda hadapi.

DAH 5 TAHUN SEMBAHYANG ATAS KERUSI!

" Akak dah 5 tahun sembahyang atas kerusi dik. Semuanya sebab lutut tak boleh bengkok. Bila sujud pulak terasa seolah sujud atas batu! "

Mujur cik abg belikan akak Prokas. Sekarang dah boleh solat berdiri. Lutut pun dah boleh bengkok sepenuhnya. Takde bunyi meletup lagi dah.

Tiada yg lebih indah selain memiliki lutut yg normal semula!

===================
ORDER HANYA WHASUP/WEECHAT/TELEGRAM 013-3045279 POSLAJU SELURUH MALAYSIA SERVICE SEHINGGA BRG SELAMAT TERIMA
===================

No comments:

LIST BARANG YG SAYA JUAL

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89😃

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89😃 kain tebal x panas tau Bukan kain licin Boleh buat bas...