Friday 29 July 2016

ACAI BERRY PLUS MALAYSIA 013-3045279

Ni Rupenyaa Rahsia Dia Selama ni..
Sampai Hati mu Tak Ajak Aku..
..
"Jeles Nye Tengok Badan Member Macam Kerengga"
-Padahal Baru Lepas Bersalin Anak-3 Tiga Bulan Lepas-

Tak Sampai Hati Nak Bagitau..!!!
Dulu : 47
Kini   : 65
.
semua yang aku try dan buat tp berat badan x turun2 pun?!!!
lantaklah badan aku cmni pon Redha je la
.
Mujur ada Sahabatku memperkenalkan Acai Berry nie…
Bertuah punya member nak selim sesorang..
.
dah tau ade barang baik bgtau la kita ni..
penat duk pendam perasaan ni seseorang...
.
+++++++++++++
.
Kalau dulu ada masaalah berat badan dan sering di eJjeek oleh Ensomi & rakan-rakan,tapi kini Allhamdulillah boleh tambah 1 nikmat baru dan kebahagian Baru pada diri sendiri..
.
Produk terbaru gabungan 100%pure acai berry yang pertama di malaysia lulus KKM..NEW FORMULA yg dapat membantu menyelesaikan masaalah BeratBadann anda Berkurun lame....

.
+++++++++++++++
.
@pe yang Anda belum tahu pasal pure acai berry plus ni?
=> hanyee perlu makan sebiji sehari
=> Bebas dari bahan kimia
=>meletoppp di pasaran sekarang
=>ade KKM ( MAL 13085003 T )
=> kilang bertaraf GMP
.
==================
.
pure acai berry membantu menga.wal seleera makan,memercahhkan lemaa.k,mencaairk.an lem-ak dan mengur.angkan rase lap-ar
.
==================
ORDER HANYA WHASUP/WEECHAT 013-3045279 POSLAJU SELURUH MALAYSIA SERVICE SEHINGGA BRG SELAMAT TERIMA.
Alasan Boleh Membunuh ! Ini serius..
Cari penyelesaian susah..
Cari alasan pun susah
Baik pilih .....
.
Sy Sofea, 27 thn. Pegawai Bank Tempatan.
Di umur 20 an berat sy dr tahun ke tahun meningkat disebabkan nafsu makan sy yg terlampau kuat..
.
berkahwin diumur 23 tahun time tu masih nampak lagi shape shape badan. selepas berkahwin sampai la skrg.. diketegori sbg obesiti sebab tinggi dan berat tak seimbang..
.
Alasan demi alasan merugikan diri aku, sudah byk produk rakan baik suggest, aku cakap "alaa aku diet la nnt, jogging ke"
tapi mmg hakikat aku tak sempat nak buat semua tu..
.
doc penah nasihat amalkan pil perancang boleh menyebabkan badan semakin berisi dalam tempoh yg singkat.
doc nasihatkan byk bersenam, tapi aku betol betol tak sempat. busy sgt..
.
Sgt merisaukan. sejak tu, aku stop terus makan pil perancang.. aku agak terasa hati bila rakan ofis cakap badan makin berisi.. suami pon tegur nampak ketara sgt waktu tu..
.
Alhamdulillah..lega bila rakan baik sentiasa beri dorongan, semangat, dan suruh amalkan acai berry plus selama 3 minggu dan pegi timbang..tgk result.. sebiji je sehari sy amalkan..30 minit sebelum sarapan. wajib..
.
Setiap masalah ada penyelesaiannya..memang sy tak duga, selepas 3 minggu lebih kurang lima point enam turun, time tu, ya allah hepy sangat..SIZE pinggang seluar Mengecil. sy terus pegang tangan rakan baik sy,
"thanks laila, ko tolong aku selama nie.."
.
memang hepy sangat, kulit sy memang rasa lain bila first time makan acai berry ni, rasa lembap dan licin, yg ketara sgt bahagian muke.. tak nampak kering.. nampak lembap lembap basah camtu..
.
Cerita dan sejarah lalu membawa 1001 makna yg tersirat dan tersurat 😍
.
============================
ACAI BERRY +PLUS
============================

✔ Memberi tenaga
✔ Mengurangkan selera makan
✔ Menahan nafsu lapar
✔ Dalam bentuk kapsul
✔ Tiada BAHAN CHEMICAL
✔ Buatan Malaysia
✔ Berdaftar KKM (MAL13085003T)
✔ Ibu menyusu juga BOLEH makan.
>>>> "tawaran khas untuk wanita di luar sana <<<<

✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦

ORDER HANYA WHASUP/WEECHAT 013-3045279 POSLAJU SELURUH MALAYSIA SERVICE SEHINGGA BRG SELAMAT TERIMA.
✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦
(POSLAJU SELURUH MALAYSIA SERVICE SAMPAI BRG SELAMAT TERIMA)

No comments:

LIST BARANG YG SAYA JUAL

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89😃

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89😃 kain tebal x panas tau Bukan kain licin Boleh buat bas...