Thursday 21 July 2016

FERYAL ARGAN OIL 013-3045279

Rahsia Rambut Subur Alya

Eh, cuba berhenti scroll kejap, akak-akak yang dah berkahwin tu.

Ada satu rahsia yang kami nak beritahu. Ia dibenarkan oleh pemilik cerita untuk dipaparkan di sini. Alya Yahya, seorang isteri yang punya anak 2. Menetap di Kuala Selangor. Dia sebenarnya dekat-dekat nak bunuh diri kerana rambutnya yang dibelai dengan manja sebelum ini oleh suami gugur dengan kerap sekali. Di sofa ada rambut, kadang ketika masak makanan dan dihidangkan kepada anak suami, anaknya mencelah,

"Eh, rambut sapa ni dalam lauk ni, nak termuntah!"

Kadang dia rasa sedih walau dia tahu memang itu memang silapnya sendiri. Tapi sampai bila dia hendak menutup rambutnya walau di dalam biliknya sendiri. Dia mahu mahkota dirinya itu bebas berlenggang lenggok. Suaminya dahulu sebelum tidur kerap bau rambut dan puji wangi, seksi dan semacam lagi yang romantis.

Tapi sekarang hanya ada satu soalan,
"Duit yang saya bagi untuk pergi buat rawatan rambut tu awak dah buat ke?"

Sebenarnya sudah. Dah dekat 5 pusat rawatan rambut dia cuba, tapi hampeh. Dia risau kalau-kalau rambutnya melarat sampai ke botak. Tidakkk!

Last-last dia mengadu dengan kawan baiknya, Adila. Mana tahu kalau Adila dapat tolong. Sudah ditakdirkan Tuhan, memang dapat tolong. Sebotol Feryal Argan Oil yang disua tanpa was-was, diambil Alya untuk dicuba. Dengan rasa sejuk nyaman dan khasiat Argan dan Jojoba oil apabila dipakai, dia senyum balik bila tengok cermin.

Selang 2 minggu, suami dia dah lain macam. Suami dia sedar tentang rambut yang semakin beransur pulih dan makin senyum sampai ke pinggang dan tempat-tempat lain. Hehehe. Nasihat Alya kepada anda semua, supaya jangan pernah lari dari masalah ini, cubalah sekarang.
ORDER HANYA WHASUP/WEECHAT 013-3045279 POSLAJU SELURUH MAKAYSIA SERVICE SAMPAI BRG SELAMAT TERIMA.

Assalamualaikum/selamat sejahtera..
Alhamdulillah....Hari demi hari makin ramai pula customer yang mencuba FERYAL ARGAN OIL..Pada mulanya ramai customer yang tidak percaya dengn keberkesanan FERYAL ARGAN OIL..Tapii selepas mencuba Alhamdulillah masalah yang di alami oleh customer-customer di luar sana seperti masalah rambut gugur, botak, beruban malah masalah kulit kepala yang bermasalah pun dapat diatasi..



FERYAL ARGAN OIL ni di formulasikan dengn minyak termahal dunia iaitu minyak ARGAN OIL dan diperkuatkan dengn jojoba oil bagi merawat masalah rambut dan kulit...........


Oleh itu Bagi customer yang mengalami masalah rambut dan kulit kepala eloklah mencuba FERYAL ARGAN OiL ini sebelum masalah-masalah rambut dan kulit kepala yang dialami lebih terus kronik dan sukar dirawat nanti..Sebagai bukti.. Customer boleh click di Album kami bagi melihat testimoni customer kami yang sudah berjaya.
Selamat pagi semmuaaa..alhamdulillah dapat lagi testimoni costumer..memang sangat berpuas hati dgn FERYAL miracle rejuv..Dah terbukti memang berkesan uollss...nyesal taw kalau tak cuba ni..nanti rugiii.

ORDER HANYA WHASUP/WEECHAT 013-3045279 POSLAJU SELURUH MALAYSIA SERVICE SEHINGGA BRG SELAMAT TERIMA.

No comments:

LIST BARANG YG SAYA JUAL

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89😃

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89😃 kain tebal x panas tau Bukan kain licin Boleh buat bas...