Saturday 23 July 2016

FERYAL ARGAN OIL MALAYSIA 013-3045279

❝ SETELAH 2 HARI GUNA FERYAL NI SAYA TERKEJUT UBAN SAYA JADI KEHITAMAN..DAH TAK NAMPAK BANYAK UBAN..TAK SANGKA KESAN DIA SECEPAT INI..RAMBUT GUGUR PUN DAH KURANG..SEKARANG SAYA TERUSKAN GUNA SEBAB SAYA YAKIN FERYAL AKAN LEBATKAN RAMBUT SAYA JUGA ..INSYAALLAH..❞..
.
.
Tonik pelebat rambut dan anti uban yang TERLARIS di pasaran – Dengan Formulasi Argan Oil, Jojoba Oil Dan Essential Oil akan memberikan kesan yang cepat untuk rambut anda..Sesuai untuk kegunaan lelaki dan perempuan
.
➡ Rambut Gugur teruk..
➡ Rambut Jadi jarang..
➡ B0tak Tak sekata..
➡ Uban Sebelum Usia..
.
.
PELEBAT DAN ANTIGUGUR RAMBUT FERYAL ARGAN OIL
.
.
TEKNOLOGI TERKINI HASIL GABUNGAN 2 BAHAN UTAMA IAITU ARGAN OIL DAN JOJOBA OIL
.
================================
SILA KLIK GAMBAR UNTUK TESTIMONI
=================================
.
Pelanggan kami kata dalam 2 minggu sudah nampak perubahan, rambut mula tumbuh dan makin berkurangan rambut gugur.
.
FUNGSI UTAMA :
✔ Menghentikan Rambut Gugur Seawal 3 hari !
✔ MENYUBURKAN Kulit kepala
✔ Mempercepatkan PERTUMBUHAN Rambut Baru !
✔ MELEBATKAN Rambut Sepantas 60 Hari Sahaja !
✔ MENGGALAKKAN Pertumbuhan Rambut Yg SEKATA
✔ MENGHITAMKAN Uban Dan Rambut putih
.
.................................................
RAMAI YANG BERPUAS HATI
.................................................
.
"Saya beli untuk ayah saya.Tak sangka pula kesan dia secepat ini. Rambut ayah dah tumbuh. Memang Berkesan!!" - Pengguna Feryal
.
"Selepas seminggu guna,rambut dah tumbuh lebat..Kulit kepala dah tak nampak.Uban pun menghitam.Saya berumur 51 tahun.Alhamdulillah Feryal Argan Hebat..Saya guna pagi dengan malam.2 kali sehari" - Pengguna Feryal
.

================
CARA GUNA MUDAH FERYAL ARGAN!
================
Goncangkan botol..Spray terus ke kulit kepala..Kemudian urut sedikit sambil meratakan.Guna sekurang-kurangnya 2 kali sehari.Anda akan lihat perubahan demi perubahan pada rambut anda!
.
ORDER HANYA WHASUP/WEECHAT 013-3045279 POSLAJU SELURUH MALAYSIA SERVICE SEHINGGA BRG SELAMAT TERIMA

No comments:

LIST BARANG YG SAYA JUAL

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89😃

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89😃 kain tebal x panas tau Bukan kain licin Boleh buat bas...