Friday 1 July 2016

GARAM BUKIT 7 HERBA 013-3045279

KAMI CUMA NAK CARI ORANG YANG BETUL-BETUL KOMITED NAK HILANGKAN MASALAH MUKA

Benda ni special giler...

Sapu sikit pun dah boleh cover jeragat , jerawat dan parut

Pegi keje sekarang memang konfiden giler..

Bangun pagi sekarang mmg happy... Tambah2 bila hidangkan sarapan untuk keluarga...

" Mak kau happy betul harini"- ayah
" yela yah.... muka ummi dah lawa"-anak

Sambil angkat kepala

" ehh mana jeragat awak...???"
" ada lagi la bang , dah pudar sikit.... "
" tapi harini tak nampak lansung , pakai apa"
" saya pakai garam herba ni "

Tu baru cerita di rumah...

Skrg drive pegi kerja pun bersemangat.. senyum lebar.. hidup memang ceria.. Skrg asyik tengok cermin dalam kereta ... Maklum la muka dah cantik...

Bukan tu sahaja prestasi kerja saya meningkat.. Kawan-kawan pun makin rapat... Yela dulu asyik menyendiri malu nak berhadapan denga orang... Yela di sebabkan jeragat.. Orang kata saya tua sebelum usia... Sekarang dah awet muda...

(Sebelum dan selepas amat berbeza)

Dulu saya hampir give up dan rasa muka ni memang tak boleh baik... yela dah pakai macam-macam tak jadi apapun.. Allah mungkin nak uji sajuah mana kita istiqamah dan yakin muka kita boleh sembuh... mungkin satu langkah sahaja lagi kita akan sembuh.. tapi kebanyakan kita berhenti di pertengahan jalan.. akhirnya masalah kita tak selesai dan kita biarkan begitu sahaja ( kajian antara punca utama kebanyakan muka wanita terus bermasalah )

Saya lihat ramai feedback pengguna Kak Fiqah alami perubahan dan makin happy hidup mereka... Kalau dorang boleh kenapa saya tidak... Segalanya bermula dari diri kita... Nak cepat kena bertindak cepat...

Paling bes saya dah tak pakai make up tebal-tebal lagi... Muka makin neautral dan berseri-seri.. Yang ada masalah muka jom rawat dengan Garam Bukit 7 Herba Kak Fiqah

Yang paling saya tak lupa... Doa yang tak putus-putus saya agar wajah saya sembuh telah termakbul... Sambil kita berusaha jangan lupa berdoa dan tawakkal (yang ni ramai orang tak buat)

Jom kita lakukan perubahan SEKARANG... Wajah cantik hidup pun bahagia.. Tak mau sedih-sedih dah

ALHAMDULILLAH .... SAYA TAK PERLU MAKE UP LAGI ...
PAKAI GINCU PUN DAH CANTIK.......

Perkongsian customer kami

" dulu saya kena tepek macam-macam dekat muka ni nak cover jeragat dengan parut jerawat , sekarang dah tak payah dah... hehe, sekarang memang suka sangat tengok muka saya, gebu, cerah, glowing dan halus..muka saya dah nampak neutral... asben gerammm je tengok.. kalau tak kak, nak gi kerja pun malu "

Kami tengok pun happy dan terkejut kulit muka customer kami memang betul-betul dah sembuh dan cantik

Rahsianya customer kami amalkan mencuci muka dengan bahan rawatan khas iaitu Garam Bukit 7 Herba Kak Fiqah 3 kali seminggu ... jimat dan mujarab ...

Yang takda masalah muka, nak maintain muka pun boleh.. lagi la gebu dan cantik kulit muka anda nanti..

GARAM BUKIT TUJUH HERBA ini bebas bahan kimia.. tanpa krim merkuri.. Tanpa krim pemutih.. pulih segala.. Lulus KKM lagi tau NOT160300753K..

Di adun dengan 7 herba terpilih khas untuk mengatasi masalah kulit muka serentak dengan badan terdiri dari :
- Kulit kayu manis
- Cengkih
- Habbtussuda
- Minyak zaiton
- Kunyit
- Buah pala
- Aloe Vera

Memang khas untuk merawat masalah muka seperti jerawat, jeragat , parut , kulit gelap dan sensitif ..
.
ORDER HANYA WHASUP/WEECHAT 013-3045279 POSLAJU SELURUH MALAYSIA SERVICE SEHINGGA BRG SELAMAT TERIMA.
TAK PUTUS ASA BAGUS.. TAPI TAK CUKUP !!..

Anda perlu tahu CARA BETUL nak selesaikan masalah muka anda
.
.
"Syok pakai,muka jadi licin, pastu jeragat pun pudar.. saya xpakai bedak pun.. Tapi macam pakai bedak. Habis nanti saya nak repeat order, harap ada promosi lagi " (Kisah benar)

" Wasalam.. satu family akak guna garam bukit 7 herba tu, utk cuci muka.dan abg paling suka sbb mukanya rasa licin katanya.. akak pulak guna kat clah2.. mcm ok jugak " (feedback customer)

" Jerawat dah reda sis , cuma tinggal sikit je parut lagi" (feedback benar)
.
.
Jom dapatkan GARAM BUKIT TUJUH HERBA.. FORMULASI ORANG KAMPUNG..

Tidak hairanlah ramai pengguna di Malaysia kini mengakui kehebatan Garam Bukit Tujuh Herba ini dalam menyelesaikan masalah muka seperti jeragat,jerawat,parut, kulit kusam dan wajah gelap yang susah nak di rawat…
.
Kami sediakan sekali VIDEO TUTORIAL CARA PENGGUNAAN PRODUK yang mampu merawat masalah jeragat bukan hanya di lapisan atas, malah sehingga ke bawah lapisan kulit...

GARAM BUKIT TUJUH HERBA ini
bebas bahan kimia.. tanpa krim merkuri.. Tanpa krim pemutih.. pulih segala.. Lulus KKM lagi tau NOT160300753K..

Istimewanya GARAM BUKIT TUJUH HERBA, membantu masalah JERAGAT dan SEL KULIT MATI tanpa kaedah krim yang menyerap ke kulit.

(ORDER HANYA WHASUP/WEECHAT 013-3045279 POSLAJU SELURUH MALAYSIA SERVICE SEHINGGA BRG SELAMAT TERIMA)

No comments:

LIST BARANG YG SAYA JUAL

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89😃

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89😃 kain tebal x panas tau Bukan kain licin Boleh buat bas...