Thursday 21 July 2016

FERYAL ARGAN MALAYSIA 013-3045279

Wanita Baca ini....
.
Muka Kurang Lawa Tak Apa Cik Akak Oi, Tapi Rambut Tu Kenalah Kekal Segar Wangi.
.
Harapkan muka saja lawa, tapi bab penjagaan rambut fail, tak boleh jugak tau. Mahkota kita tu akak-akak. Saya dah serik dah nak nasihat dekat kawan saya yang seorang tu. Housemate saya jugak tu. Muka dia memang ala-ala Ayu Raudhah. Tapi bila dia buka tudung, mashaallahh, bau diaaaa, rasa nak pengsan!!
.
Buka-buka tudung, nampak pulak dekat anak tudung ada rambut-rambut yang gugur. Itu okaylah kalau pakai anak tudung yang kaler putih. Kalau pakai yang kaler hitam, nampak habis kelemumur yang seronok bersarang hoorey hoorey atas kepala. Ewwwww. Tak molek tau tak?
.
"Nita, hang tak nak ke try produk yang aku guna sebelum ni?
.
Feryal Argan Oil tu?"
.
"Tak naklah. Tak percaya aku dengan produk2 macam tu."
.
"Aku tak kira. Nah, hang ambik ni dulu satu botol. Spray tengok dulu dalam beberapa hari. FREE ja aku bagi. Hang ni muka harap ja lawa, tapi rambut tak reti jaga tak guna satu sen weh."

.
*****
.
"Ayu, hari tu punya Feryal Argan Oil tu hang beli dekat siapa?"
.
"Nah, hang ambik nombor ni whasup/weechat order 013-3045279
.
Amboi haritu cakap bukan main lagi, tak percayalah, tak yakinlah, sekarang baru tahu eh kebaikan Argan dengan Jojoba Oil."
.
"Sorilaahhhh. Aku sayang hang Ayu. Muah ciked. Terima kasih na. Hahahaha."
.
Ingat tu akak-akak. Saya pun muka bukanlah lawa sangat tapi bab rambut MAHKOTA JIWA RAGA kita ni kena jaga elok-elok. Baru complete set. heheheheh. Nak juga ke Feryal Argan Oil ni?

Okay
ORDER HANYA WHASUP/WEECHAT 013-3045279 POSLAJU SELURUH MALAYSIA SERVICE SAMPAI BRG SELAMAT TERIMA.
Dulu BOTAK sebotak botaknya..!!
Sekarang TAK LAGI!!
huhu kita plak yg seronak lihat testimoni nie!!mcam tak percya je kan tpi nie lar hakikat dia mmg betul2 real..alhamdulilah feryal dapat bantu ramai orang kat luar sana!!
wasap je jgn trtanya2 yea..

Whutsaap atau Sms /weechat
013-3045279 poslaju seluruh malaysia
Service sampai brg selamat terima
woooowww...testimoni lagi...!!!
Dulu botak..sekarang tak lagi...
Rambut dah makin tumbuh....
Ada lagi ke yang belum mencuba feryal Argan oil nie..
Mai cuba cepat..sebelum rambut gugur dan kepala makin botak menghantui hidup anda...

-whatsaap/Sms /weechat 013-3045279 poslaju seluruh malaysia service sampai brg selamat terima.

Badan Semua Mantap, Tapi Bila Tengok Rambut Terus Potong Stim.

Ini kisah benar Farah Laili dari Gombak. Umurnya masih muda. Baru 24. Ramai orang kata rambutnya yang gugur akibat banyak berfikir semasa belajar di UiTM dahulu. Dia percaya dengan mitos tersebut. Tapi lama kelamaan apabila sudah masuk alam pekerjaan, rambutnya tetap gugur juga. Bila pakai tudung, dia rasa rimas dan penat nak cover-cover bila gatal nak garu kepala.

Kawan-kawan yang berada di rumah sewa sentiasa memerli tentang rambut-rambut yang bertaburan di lantai ruang tamu dan juga di bilik mandi. Kata mereka, siapa yang nak kahwin dengan perempuan botak? Terngiang-ngiang ayat perempuan botak itu di telinga. Farah hanya gelak-gelak dengan lawak yang mereka buat, tapi jauh dari sudut hati, dia sangat risau dengan keguguran rambutnya itu yang semakin hari semakin kritikal.

Dia pandang cermin dan lihat badannya yang sedap-sedap dipeluk itu seolah tidak membawa makna jika terdapat cacat pada mahkota kepala. Mujur ada seorang housematenya, Nina yang sedar tentang perkara ini. Bukanlah Farah tak pernah pergi segala macam perubatan dan pemulihan rambut dari yang mahal hingga super mahal, tapi tak mendatangkan hasil. Nina datang dekat dan bagi kepada Farah sebotol Feryal Miracle Rejuv.

"Apa benda ni Nina?"
"Kau kena cuba Feryal Oil ni Farah. Dulu mak aku pun ada masalah gugur rambut macam kau."
"Tak bahaya ke?"
"Kementerian Kesihatan dah luluskan dan 100 peratus dijamin halal. Kau tak yah risau."

Ternyata seminggu selepas guna, rambut Farah kian kurang gugurnya. Dia cekak tangan dan senyum pandang cermin sambil berkata, "korang tengoklah nanti, aku libas-libas rambut aku yang lebat ni depan muka korang semua nanti!"

ANDA JUGA MENGALAMI MASALAH SEPERTI FARAH? Dan anda juga sedang mencari Feryal Miracle Rejuv gabungan Jojoba dan Argan Oil yang tidak melekit dan rasa syok nyaman di kepala ketika gunakannya?

ORDER HANYA WHASUP/WEECHAT 013-3045279 POSLAJU SELURUH MALAYSIA SERVICE SAMPAI BRG SELAMAT TERIMA.

No comments:

LIST BARANG YG SAYA JUAL

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89😃

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89😃 kain tebal x panas tau Bukan kain licin Boleh buat bas...