Friday 12 August 2016

PROKAS SAKIT LUTUT DAN SENDI 013-3045279

Cara penggunaan PROKAS yg EFEKTIF:

1. Goncang botol dgn sekata sehingga PROKAS berwarna oren.
2. Spray 1-3 semburan ke kawasan yg dikehendaki ( sakit ).
3. Sapu or urut selama 2-3 minit serata ke semua bahagian.
.
Sapuan seeloknya 2x sehari :
pagi selepas mandi : ini kerana pada waktu ini liang pori roma terbuka dan memudahkan proses penyerapan bahan2 prokas jauh ke dlm.
.
Malam sebelum tidur : ini kerana pada waktu ini otot kita tgh rest dan pada masa inilah bhn prokas yg dipacu DMSO BERTEKNOLOGI NANO MERESAP MASUK KE DLM DAN BERTINDAK DGN OPTIMUM..
.
Bagi yg muslim seeloknya selawat n berdoa agar kesakitan hilang n dapat menjalani ibadah n bekerja serta bersukan dgn sempurna....INSYAALLAH...
.
❤️❤️❤️❤️❤️ ORDER HANYA WHASUP/WEECHAT/TELEGRAM 013-3045279 POSLAJU SELURUH MALAYSIA. ❤️❤️❤️❤️❤️

" Saya baru pakai 2 minggu..sekarang dah dapat berlari. Lutut kiri saya injured teruk. Saya beli dengan kawan. Dia pun order online. Saya injured bulan 5 tahun lepas..main bola. Lutut saya bengkak..besar sebelah. Lepas pakai produk ni lutut saya lembut dan tak mengeras macam dulu. Sebelum ni berlari anak pun dah rasa menyucuk kat lutut. "

#ProKas
#ProKasEverywhere
#KekalBeraksiDenganProKas

❤️❤️❤️❤️❤️ ORDER HANYA WHASUP/WEECHAT/TELEGRAM 013-3045279 POSLAJU SELURUH MALAYSIA. ❤️❤️❤️❤️❤️

Dulu jika saya hiking saya tak sapu apa-apa, pastu lutut saya sakit giler. Kadang-kadang baru separuh jalan dah mula rasa tegang kat betis, cramp kat buku lali. Sejak guna ProKas, much better la. Sebelum hiking sapu siap-siap kat lutut, kat buku lali, kat peha. Selamba je mendaki. Alhamdulillah.

#ProKas
#ProKasEverywhere
#KekalBeraksiDenganProKas

❤️❤️❤️❤️❤️ ORDER HANYA WHASUP/WEECHAT/TELEGRAM 013-3045279 POSLAJU SELURUH MALAYSIA. ❤️❤️❤️❤️❤️


No comments:

LIST BARANG YG SAYA JUAL

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89😃

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89😃 kain tebal x panas tau Bukan kain licin Boleh buat bas...