Sunday 11 September 2016

GLUTACAPS BLISTER HILANGKAN JERAWAT 013-3045279

Kulit Wajah Licin, Putih Gebu & Pinkish !!
.
.
Kulit saya ni penuh dengan kesan jerawat..dah pakai macam2 tapi susah nak hilang..bila nak bergambar tu,jenuh la edit touch up sana..touch up sini..bagi nampak bersih. Tapi malu la jugak bila berjumpa dengan kawan2 sebab muka real lain kan..dalam gambar je lawa..hehe..
.
.
Baru-baru ni makcik saya ada memperkenalkan glutacaps pada saya..Alhamdulilah..baru consume seminggu wajah dah makin cantik..rasa happy sangat..ingatkan dah tak boleh nak ubati masalah kulit saya ni..Boleh lah raya ni bergaya sakan dengan yakin terima kasih#GLUTACAPS kerana buat saya semakin yakin sekarang !! :D
.
.
.
KENAPA KENA CUBA GLUTACAPS ?
@ Kulit bertambah cerah dan glowing
@ Menghilangkan pigmentasi,tona kulit tak sekata
@ Mengecutkan jerawat dan menghilangkan jeragat
@ Menegangkan kulit dan menghilangkan garis halus diwajah
@ Mengekalkan kelembapan kulit wajah
.
.
Jom dapatkan sekarang sementara STOK PROMOSI masih ada !!
.
.
ORDER HANYA WHASUP/WEECHAT/TELEGRAM 013-3045279 POSLAJU SELURUH MALAYSIA SERVICE SAMPAI BRG SELAMAT TERIMA.


No comments:

LIST BARANG YG SAYA JUAL

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89😃

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89😃 kain tebal x panas tau Bukan kain licin Boleh buat bas...