Monday 26 September 2016

TISSA HAIR TONIC HARGA PROMOSI 013-3045279

AKHIRNYA F0BIA WANITA INI SUDAH BERAKHIR
===============================

.
Sejak ada masaalah ni. Memang aku rasa tak ada semangat. Sungguh. Nak pergi kerja, ma las. Nak pergi ziarah kawan, ma las. Nak balik rumah sendiri pun ma las ya amat.
.
Hid up aku ni seolah-olah dah 'ta mat'. Bayangkan, masaalah rambut yang aku hadapi ni, sampai jadikan aku f0bia nak m andi. Setiap kali m andi, rambut berse pah di lubang saliran air. Kadang2 sampai tersu mbat dengan rambut.
.
Lepas ma ndi, aku kadang biar je rambut. F0bia nak sikat sebab, bila aku sikat je rambut. Sege nggam rambut akan gu gur.
Atas kepala ni, tinggal sikit je. Rambut dah semakin jar ang.
.
Satu hari tu terlihat satu iklan kat fesbuk.. Tengok testimoni ramai yang dah berjaya selesaikan masaalah mereka. Harga pun ok. Tanpa berlengah terus aku Whatapp ke 013-3045279
.
Lepas sem inggu, aku mula happy.Rambut dah brenti gu gur..Wah ini kesan positif..Cepat betul.. Beberepa hari lepas tu ada anak rambut yang tumbuh. Feryal memang betul beri aku 'Ny awa' baru.
Alhamdulillah..dengan asbab Feryal keyakinan aku untuk berhadapan dengan orang dah bertambah..
.
Korang ada masaalah rambut jugak?..saya suggest sangat guna la Feryal Argan Oil ni..memang bagus..

.
==================================
Tonik pelebat rambut dan anti uban yang TERLARIS di pasaran – Dengan Formulasi Argan Oil, Jojoba Oil Dan Essential Oil akan memberikan kesan yang cepat untuk rambut anda..Sesuai untuk kegunaan lelaki dan perempuan
.
.
10 KEISTIMEWAAN FERYAL ARGAN OIL

✔ Walaupun based minyak tapi diproses TAK BERMINYAK dan TAK MELEKIT
✔ 100ML dengan harga promosi (termurah di pasaran)
✔ 85% pengguna dapat kesan positif seawal 14hari
✔ Mampu kurangkan keguguran rambut
✔ Menyubur kulit kepala dan merangsang rambut baru
✔ Menggalakkan pertumbuhan rambut
✔ Mengurangkan pertumbuhan uban
✔ Hair tonic Pertama berasakan Gabungan Argan Oil dan Jojoba Oil
✔ Berbau wangi, selesa dipakai,
✔ Bertaraf GMP, Lulus KKM dan Halal dibawa solat
.
.
.
ORDER WHASUP/WEECHAT/TELEGRAM 013-3045279 POSLAJU SELURUH MALAYSIA SERVICE SEHINGGA BRG SELAMAT TERIMA.

No comments:

LIST BARANG YG SAYA JUAL

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89😃

KAIN BATIK TERENGGANU 5 HELAI BORONG SIAP JAHIT TAU RM89😃 kain tebal x panas tau Bukan kain licin Boleh buat bas...